Gå til innhold

Opplys meg, kjære webmaster...

Anbefalte innlegg

Hvorfor er svar som dette greit?

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2872854

Hvorfor er det greit at noen DOLere er direkte slemme mot andre? Jeg forstår ikke hvorfor dere ikke kan ha mer sletting. Jeg har inntrykk av at dere kun sletter om begge parter i en diskusjon angriper hverandre. Om en blir angrepet, så er det helt greit.

Og svar meg en gang for alle hvorfor anonyme nick er _så_ viktig, når de mestparten av tiden brukes til å angripe de faste DOLerne, som faktisk står for det de sier.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208902-opplys-meg-kj%C3%A6re-webmaster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er galt med det svaret der da?

(ser ikke tråden)

Skift ut "show" med "gotomsg" i linken, så får du opp hele.

Kort fortalt er det en som støtter Glimtipper og skriver at hun (altså GT) virker hyggelig, og så er det en som påstår at støtteinnlegget må være ironisk ment.

Gjest Moderator

Vi leser ikke gjennom alt som postes i våre fora, foretar kun stikkprøver. Dersom du mener deg urimelig behandlet av andre, må du klage på det konkrete innlegget enten her eller i mail til [email protected]

Den primære hensikten med doktoronline.no er å muliggjøre at enkeltpersoner kan stille spørsmål til medisinsk fagpersonell. Vi anser at våre brukere av den grunn bør ha muligheten til å være fullstendig anonyme både i forhold til oss og andre brukere.

Vi leser ikke gjennom alt som postes i våre fora, foretar kun stikkprøver. Dersom du mener deg urimelig behandlet av andre, må du klage på det konkrete innlegget enten her eller i mail til [email protected]

Den primære hensikten med doktoronline.no er å muliggjøre at enkeltpersoner kan stille spørsmål til medisinsk fagpersonell. Vi anser at våre brukere av den grunn bør ha muligheten til å være fullstendig anonyme både i forhold til oss og andre brukere.

Takk for svar :)

Hvorfor kan man da ikke ha mulighet til å være anonym ved spørsmål til fagperson, men ikke ellers?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...