Gå til innhold

Jeg slapper sånn av:)


Gjest mirakel*2?

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?

Denne måneden skjer det:) Det skjedde sist gang vi prøvde å bli gravid. Da ga vi blaffen den måneden det klaffet. Den gi blaffen-følelsen har jeg nå fått i denne pp.

Det er litt artig at IKM er på julaften:) Men vet dere hva....akkurat nå så gir jeg blaffen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres deilig ut, har selv IKM 30.12. og skulle gjerne startet det nye året med voksende mage :-)

Men, jeg satser på "kuren" din og gir blaffen jeg og!

***Natta***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Jeg vet ikke engang når jeg har IKM, så mye gir jeg blaffen!!

Jeg går bare rundt og er helt avslappet og har ikke vondt hverken i nakken eller noe ;-)

Jammen bra at vi ikke lar oss stress av prøvingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Jeg vet ikke engang når jeg har IKM, så mye gir jeg blaffen!!

Jeg går bare rundt og er helt avslappet og har ikke vondt hverken i nakken eller noe ;-)

Jammen bra at vi ikke lar oss stress av prøvingen...

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirakel*2?

Det funker faktisk ;-)

*lykke til* Men det trenger du kanskje ikke ettersom du gir blaffen ;-).... he he.

trenger ingen lykke til. Spiller da ingen rolle om jeg blir gravid eller ikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Høres lurt ut!!!

jepp, det var helt innlysende sist gang. Klaffet med en gang jeg tok det med ro. Har hørt om mange det har skjedd med, så kanskje... Men det gjør ingenting om det ikke blir denne måneden, for det kan jo blir neste eller den etter der igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Høres deilig ut, har selv IKM 30.12. og skulle gjerne startet det nye året med voksende mage :-)

Men, jeg satser på "kuren" din og gir blaffen jeg og!

***Natta***

det er ikke så lett å prøve å gi blaffen, har prøvd det før:) Men nå bare kom den følelsen. Det er ikke slik at NÅ tror jeg at eg blir gravid, men det er deilig å kunne slappe av i forhold til det hele. Lurer på hvor lenge det varer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke engang når jeg har IKM, så mye gir jeg blaffen!!

Jeg går bare rundt og er helt avslappet og har ikke vondt hverken i nakken eller noe ;-)

Jammen bra at vi ikke lar oss stress av prøvingen...

Ikke i nakken og ikke under føttene??? Da er du garantert ikke gravid ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke så lett å prøve å gi blaffen, har prøvd det før:) Men nå bare kom den følelsen. Det er ikke slik at NÅ tror jeg at eg blir gravid, men det er deilig å kunne slappe av i forhold til det hele. Lurer på hvor lenge det varer:)

Hehe skjønnte jo det da, bare spøkte litt... skulle jo gjerne ønske at tankene ikke stadig fløt over til "gravide tanker"...

Men så bra for deg, du får jo bare sørge for å okupere tiden din med andre hyggelige ting og tang nå så kanskje du klarer å opprettholde holdningen du har nå :-)

***LYKKE TIL***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New beginner

Med fare for å høre ut som en idiot, hva er IKM?

Jeg skal vel kanskje ikke ønske lykke til, så jeg sier heller god advenstid.

IKM er den dagen du forventer mentruasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Med fare for å høre ut som en idiot, hva er IKM?

Jeg skal vel kanskje ikke ønske lykke til, så jeg sier heller god advenstid.

IKM betyr "ikke kommende mens"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Hehe skjønnte jo det da, bare spøkte litt... skulle jo gjerne ønske at tankene ikke stadig fløt over til "gravide tanker"...

Men så bra for deg, du får jo bare sørge for å okupere tiden din med andre hyggelige ting og tang nå så kanskje du klarer å opprettholde holdningen du har nå :-)

***LYKKE TIL***

kanskje vi blir gravide hele bunten. Juletider får jo oss til å tenke litt mindre på graviditet og baby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM betyr "ikke kommende mens"

Aha!

Det er en stund siden jeg var i sånne tanker nemlig, men nå er jeg snart klar til å prøve på nr 3. Starter på prøveperioden på nyåret en gang, denne gangen blir det ekstra spennende for så planlagt som dette barnet (om vi klarer det da) har ingen av de andre hvert, de bare kom av seg selv ;)

I mellomtiden får jeg følge med på hvordan det går med dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Aha!

Det er en stund siden jeg var i sånne tanker nemlig, men nå er jeg snart klar til å prøve på nr 3. Starter på prøveperioden på nyåret en gang, denne gangen blir det ekstra spennende for så planlagt som dette barnet (om vi klarer det da) har ingen av de andre hvert, de bare kom av seg selv ;)

I mellomtiden får jeg følge med på hvordan det går med dere andre.

spennende!:) Vi er her sikkert noen da og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha!

Det er en stund siden jeg var i sånne tanker nemlig, men nå er jeg snart klar til å prøve på nr 3. Starter på prøveperioden på nyåret en gang, denne gangen blir det ekstra spennende for så planlagt som dette barnet (om vi klarer det da) har ingen av de andre hvert, de bare kom av seg selv ;)

I mellomtiden får jeg følge med på hvordan det går med dere andre.

Så hyggelig at du også kommer inn her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...