Gå til innhold

Jeg slapper sånn av:)


Gjest mirakel*2?

Anbefalte innlegg

Så hyggelig at du også kommer inn her!

Thanx! Det gleder meg også, hadde jeg bare fått time hos legen min hadde vi vært igang allerede, men den som venter på noe godt også videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thanx! Det gleder meg også, hadde jeg bare fått time hos legen min hadde vi vært igang allerede, men den som venter på noe godt også videre..

Spiral?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanx! Det gleder meg også, hadde jeg bare fått time hos legen min hadde vi vært igang allerede, men den som venter på noe godt også videre..

Den som venter på noe godt må vente j***** lenge ;-) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, det var helt innlysende sist gang. Klaffet med en gang jeg tok det med ro. Har hørt om mange det har skjedd med, så kanskje... Men det gjør ingenting om det ikke blir denne måneden, for det kan jo blir neste eller den etter der igjen;)

Det å slappe av var nok kanskje medvirkende til at vi fikk storesøster også. Vi hadde prøvd i nesten 3 år uten å få til noe barn. Jeg har PCO, og ble operert for det i november 98. I desember flyttet vi fra Oslo til en liten by i Midt-Norge. Jeg bestemte meg for ikke å fokusere på det å lage barn. Skulle også ha noen eksamener som jeg ville konsentrere meg om. 1. mai tok jeg positiv gravitest!!!

Så jeg tror at kombinasjonen av operasjonen og det at jeg valgte å ikke fokusere så mye på en graviditet gjorde at det klaffet. Miljøskiftet kan også ha hatt noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest koselig nyhet

Aha!

Det er en stund siden jeg var i sånne tanker nemlig, men nå er jeg snart klar til å prøve på nr 3. Starter på prøveperioden på nyåret en gang, denne gangen blir det ekstra spennende for så planlagt som dette barnet (om vi klarer det da) har ingen av de andre hvert, de bare kom av seg selv ;)

I mellomtiden får jeg følge med på hvordan det går med dere andre.

Åå :-) er det noe jeg ikke har fått med meg ??

Har det ordnet seg igjen mellom dere, eller har du ny type ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå :-) er det noe jeg ikke har fått med meg ??

Har det ordnet seg igjen mellom dere, eller har du ny type ?

hmm... hvem er du da? *skeptisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koselig nyhet

hmm... hvem er du da? *skeptisk*

Har vært her noen år da ;-), sist jeg leste om statusen din bodde du med barnefaren i ett kollektiv, men dere var ikke kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært her noen år da ;-), sist jeg leste om statusen din bodde du med barnefaren i ett kollektiv, men dere var ikke kjærester.

Som kjent kan kollektiv utvikle seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...