Gå til innhold

Kjøre til Østensjø?

Anbefalte innlegg

Ok, litt pinlig men: Jeg skal kjøre bil til bydel østensjø fra Helsfyr, og er rett og slett litt usikker på hva som er den beste veien.

Har tittet på kartet, men jeg er ute etter en litt mer matnyttig beskrivelse...hvis jeg tar E6-en, hvor bør jeg kjøre av da, for eksempel?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209130-kj%C3%B8re-til-%C3%B8stensj%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du bydelskontoret?

Kjør til Ryenkrysset og sving av mot bensinstasjonen.

Kjøre til Ryenkrysset fra Helsfy til Østensjø er en omvei. Det er kort vei fra Helsfyr til Østensjø bydel og det er vanskelig å forklare når det er ikke spesifisert noe mer.

Annonse

Kjøre til Ryenkrysset fra Helsfy til Østensjø er en omvei. Det er kort vei fra Helsfyr til Østensjø bydel og det er vanskelig å forklare når det er ikke spesifisert noe mer.

Bydelskontoret i Østensjø ligger så godt som midt i Ryenkrysset, så det er ingen omvei, hvis det er dit hun skal.

Jeg regnet med det. Å spørre generelt etter veien til en hel bydel er det vel ikke noe poeng i?

Bydelskontoret i Østensjø ligger så godt som midt i Ryenkrysset, så det er ingen omvei, hvis det er dit hun skal.

Jeg regnet med det. Å spørre generelt etter veien til en hel bydel er det vel ikke noe poeng i?

Ok da forstår jeg hva du mener. Jeg tenkte mere på området rundt Østensjøvannet.

Mye ligger også på Oppsal, f.eks legen min er der, og jeg hører inn under Østensjø.

Nei, det har du vel rett i. Jeg ville egentlig ikke spesifisere noe nærmere, men skjønner at det er lurt.

Annonse

Følg Østensjøveien hele veien fra Helsfyr, ta av til venstre mot Bøler, ta til høyre i første lyskryss etter avkjøringa fra Østensjøveien, kjør til Bogerud senteret, der ligger vel bydelskontoret.

:)

Bortsett fra at det lyskrysset er (midlertidig) borte nå ... ;o)

Hvis du skal til starten av Skullerudveien, så begynner den ca. ved avkjørselen ned til møbelforretningen. Så da kan du like gjerne kjøre hele Østensjøveien over vannet og ta til venstre ved krysset på Abildsø.

Takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...