Gjest jenta_er_sliten Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Hei.... Jeg sliter med dårlig mage, har gjort det i mange år. I tillegg til halsbrann og magekatarr; sliter jeg med irritabel tykktarm. Nå har jeg hatt en veldig dårlig periode, hvor jeg nesten ikke tør gå på utsiden av døren. Føler jeg må være i nærheten av toalettet hele tiden. Jeg prøver å følge alle forhåndregler for sunn kost, men det ser ut til at det ene slår i hjel det andre. Mye fiber i kosten, gir bedre tykktarm, men elendig magesekk. Prøver jeg og skåne det ene, så går det ut over det andre for å si det slik. Som sagt... i det siste har tykktarmen vært absolutt verst, og jeg prøver å spise, ting som loff, pasta, blåbær, ris. Mat som gir hard mage. Uten hell.. Er det noen som kan gi meg et godt mattips på stoppende mat?? Sliten 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 spiser du tabeletter for halsbrannen? mulig det kan slå ut. .. Har lyst til å be deg teste deg for allergier om du ikke har gjort det? det kan du gjøre med bioressonans-terapi. Den maskinen undersøker og behandler evt ubalanser og allergier. Skjønner godt at du er sliten ja, jeg ønsker deg hell og lykke! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.