Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fuji1365380447

Når man prøver aktivt over en lang periode, så er det jo litt opp og ned hvor mye man orker å engasjere seg.

Akkurat nå er jeg inne i en håpefull periode, og derfor er jeg aktiv her inne.

Men jeg blir jo litt redd for at folk skal bli lei av meg, og masingen min - tenk hvis det tar et halvt år til før jeg blir gravid...

Vi krysser fingre og tær!

Hei cecily! Hvordan går det med deg? Dere prøver ennå, eller får dere oppfølging av lege? Bare nysgjerrig jeg.. trenger ikke svare hvis du ikke vil. Har jo "fulgt med" på deg. ;) Var jo masse her jeg og...

Gutten min er nå litt over 4 mnd. og bare blid! : ) Koser meg masse.. Hele graviditeten virker så fjern, føler at jeg har hatt gutten min for alltid. Tida bare flyr.

Hei cecily! Hvordan går det med deg? Dere prøver ennå, eller får dere oppfølging av lege? Bare nysgjerrig jeg.. trenger ikke svare hvis du ikke vil. Har jo "fulgt med" på deg. ;) Var jo masse her jeg og...

Gutten min er nå litt over 4 mnd. og bare blid! : ) Koser meg masse.. Hele graviditeten virker så fjern, føler at jeg har hatt gutten min for alltid. Tida bare flyr.

Vi skal til forundersøkelse for prøverør nå på mandag faktisk. Jippi!

I natt drømte jeg at jeg var høygravid og skulle føde. Det virket helt virkelig, kjente at det beveget seg i magen og alt, til og med hvordan det var å ta på den harde gravide magen. Sprøtt! Gleder meg til det klaffer for oss også. Jeg er overbevist om at det er helt fantastisk å gå gravid.

Vi skal til forundersøkelse for prøverør nå på mandag faktisk. Jippi!

I natt drømte jeg at jeg var høygravid og skulle føde. Det virket helt virkelig, kjente at det beveget seg i magen og alt, til og med hvordan det var å ta på den harde gravide magen. Sprøtt! Gleder meg til det klaffer for oss også. Jeg er overbevist om at det er helt fantastisk å gå gravid.

Så bra da! Håper det klaffer for dere på første forsøk da! : ) det ER fantastisk å gå gravid.. OG å føde, tro det eller ei. Vondt som f.. men allikevel herlig.

Masse lykke til! : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...