Gå til innhold

Tannbleking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har snart fått nok av å se gule tenner på bilder av meg selv. Jeg er nok litt fiksert, men synes ikke det er så veldig pent. Har noen forsøkt tannbleking, enten hjemmeversjonen eller hos tannlegen/tannpleieren? Hva er erfaringene? Dyrt?

Fortsetter under...

Skrevet

Hos tannlegen.

Husker ikke prisen...1300.- (tenner oppe)

Skikkelig flott resultat.

Har sett annonsert et eller annet sted nå, hele munnen for kr 2000.-? (tilbud)- husker desverre ikke hvor.

Samme metode som på ekstreem makeover.

Skrevet

(har sett altfor mye på søppel-tv i dag kjenner jeg...)

På tv-shop reklamerer de for en greie som gir deg hvitere tenner på kort tid uten at det gjør vondt i tannhalsen eller tannkjøttet. Kosta 500 kr tror jeg.

Skrevet

Hos tannlegen.

Husker ikke prisen...1300.- (tenner oppe)

Skikkelig flott resultat.

Har sett annonsert et eller annet sted nå, hele munnen for kr 2000.-? (tilbud)- husker desverre ikke hvor.

Samme metode som på ekstreem makeover.

Vet du hvor lenge effekten varer?

Og man må vel holde seg unna ting som misfarger tennene etterpå? Jeg røyker ikke, men er glad i kaffe og te.

Skrevet

Og man må vel holde seg unna ting som misfarger tennene etterpå? Jeg røyker ikke, men er glad i kaffe og te.

Fra 6 måneder til et par år, avhengig av hvor mye man griser ned tennene sine.

Tobakk og kaffe er jo litt fy, fy da...men det som skjer er jo bare at det holder kortere.

Hos tannlegen får du med "protese" som skal soves med, og til senere blekinger kan du bruke samme protesen og bare kjøpe blekemiddelet. Da blir det jo rimeligere.

Behandlingen skal følges slavisk, var det en uke tro...og tennene kan bli isete under den tiden...det går dog over relativt raskt etterpå.

Anbefaler Sensodyne.

De var så hvite på morgenkvisten at en nesten fikk vondt i øynene...helt sprøtt, men dette roet seg jo litt da når man hev innpå med tobakk og kaffe ;)

Tenkte jeg skulle bestille en bleking selv igjen, for jeg drikker veldig lite kaffe for tiden og har sluttet å røyke.

Husk at tennen blir så hvite de kan...dvs. at vi er født med forskjellig farge på tennene, de kan bare bli så hvite som du har dem naturlig.

Noen av oss har helt enkelt noe gulaktige tenner.

:)

Skrevet

Fra 6 måneder til et par år, avhengig av hvor mye man griser ned tennene sine.

Tobakk og kaffe er jo litt fy, fy da...men det som skjer er jo bare at det holder kortere.

Hos tannlegen får du med "protese" som skal soves med, og til senere blekinger kan du bruke samme protesen og bare kjøpe blekemiddelet. Da blir det jo rimeligere.

Behandlingen skal følges slavisk, var det en uke tro...og tennene kan bli isete under den tiden...det går dog over relativt raskt etterpå.

Anbefaler Sensodyne.

De var så hvite på morgenkvisten at en nesten fikk vondt i øynene...helt sprøtt, men dette roet seg jo litt da når man hev innpå med tobakk og kaffe ;)

Tenkte jeg skulle bestille en bleking selv igjen, for jeg drikker veldig lite kaffe for tiden og har sluttet å røyke.

Husk at tennen blir så hvite de kan...dvs. at vi er født med forskjellig farge på tennene, de kan bare bli så hvite som du har dem naturlig.

Noen av oss har helt enkelt noe gulaktige tenner.

Hmm...da har jeg kanskje bare gule tenner, da. Unntatt de fremste, både oppe og nede. Men skillet mellom de "hvite" og de gule er veldig markert og synes veldig godt om jeg smiler.

Jeg får tenke litt til på det.

Annonse

Skrevet

(har sett altfor mye på søppel-tv i dag kjenner jeg...)

På tv-shop reklamerer de for en greie som gir deg hvitere tenner på kort tid uten at det gjør vondt i tannhalsen eller tannkjøttet. Kosta 500 kr tror jeg.

LOL! Og jeg har lest alle tv-shop, Operah osv. svarene dine! Skikkelig oppdatert på søppel-tv. uten å ha sett selv. Du kan jo legge inn søppelreferat fast her.

Skrevet

LOL! Og jeg har lest alle tv-shop, Operah osv. svarene dine! Skikkelig oppdatert på søppel-tv. uten å ha sett selv. Du kan jo legge inn søppelreferat fast her.

Ser så og si aldri på det, men det ble liksom ikke noe trilletur i dag, så da ble det sånn.

Skrevet

Ser så og si aldri på det, men det ble liksom ikke noe trilletur i dag, så da ble det sånn.

Og dette vil du vi skal tro på ;-)

Skrevet

Hehe... ;)

Men det er sant assa. Det er deilig å komme seg ut på tur når man er alene hjemme med babyen en hel dag. Hodet ble ikke akkurat forfrisket av TVshop, Oprah og Dr.Phil.

Skrevet

Hehe... ;)

Men det er sant assa. Det er deilig å komme seg ut på tur når man er alene hjemme med babyen en hel dag. Hodet ble ikke akkurat forfrisket av TVshop, Oprah og Dr.Phil.

"ikke akkurat forfrisket.." Nei, det tror jeg på!

(vet at man lett kan falle i transe foran skjermen, jeg altså...)

Skrevet

Hmm...da har jeg kanskje bare gule tenner, da. Unntatt de fremste, både oppe og nede. Men skillet mellom de "hvite" og de gule er veldig markert og synes veldig godt om jeg smiler.

Jeg får tenke litt til på det.

Jeg hadde prøvd om jeg var deg.

Noe forskjell vil du helt klart se uansett siden du drikker kaffe og the.

Ser bare på tennene mine nå i forhold til når jeg drakk veldig mye kaffe om dagen...virkelig en stor forskjell.

Jeg visste ikke hvilken farge jeg var "født med" jeg heller, men tok en sjangs...det ble en positiv overraskelse.

Lykke til da om du bestemmer deg for det, er sikker på at du ikke blir skuffet.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

la nå hun få lov å "overbevise" oss;)

hehe

Annonse

Skrevet

Vet ikke svaret på det andre du spør om, men vet at man bl.a må holde seg unna rødvin og blåbær etter at man har bleket tennene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...