Cocteau Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hei. Jeg er en jente på atten. Før hadde jeg kviser, ikke ekstremt mye, men nok til at det plaget meg. Jeg har brukt Skinoren i tre-fire måneder, og det har fungert veldig bra. Det jeg irriterer meg over nå, er merker etter fordums skader som bare ikke vil gå vekk! Jeg hadde aldri sår eller hakk i huden, og merkene jeg har nå er heller ikke hakk i huden, derfor håper jeg at det ikke er arrvev som aldri vil forsvinne. Altså, der det før var kviser har jeg nå små, svake røde prikker i huden som har vært der i ihvertfall fire måneder. Siden de har vært der så lenge, er det arrvev som aldri vil leges og bli helt borte? Eller kan for eksempel behandlingskremen forsinke legelsesprossessen i huden? Er det noe jeg kan gjøre selv, eller eventuelt med en eller annen slags behandling? På forhånd takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/209293-er-det-arr/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.