Gjest erwin Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Hæææh??? Visste du ikke at pinnekjøtt er lam/sau? 0 Siter
Gjest Bjitte Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 . Nettopp, var det jeg trodde! Takk! ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 I prinsippet hvilket som helst dyr. Men jeg er mer skeptisk til familieribbe eller barnemeny. 0 Siter
mumitrollet Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Nettopp, var det jeg trodde! Takk! ;-) Ingen årsak, bare glad jeg kunne hjelpe. 0 Siter
Gyda Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Ser at de aller fleste her svarer sau, og det er jo ikke direkte feil selv om det mye oftere er lam. (Får dekker helt ).) Men Klara Q har det beste svaret! 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Ser at de aller fleste her svarer sau, og det er jo ikke direkte feil selv om det mye oftere er lam. (Får dekker helt ).) Men Klara Q har det beste svaret! Lam er vel også sau? Ordbok: "1 drøvtygger med langt, krøllet hår av slekten Ovis, særlig om hunndyret, jf *søye" Sier ingenting om at sauen må være voksen for å være en sau. 0 Siter
muriel Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Pinnedyr, såklart!!! Idiotisk spørsmål. 0 Siter
Gjest off kårse Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Pinnedyr som det lukter sau (lam) av 0 Siter
Klara Q Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Ser at de aller fleste her svarer sau, og det er jo ikke direkte feil selv om det mye oftere er lam. (Får dekker helt ).) Men Klara Q har det beste svaret! *bukker og neier pent* 0 Siter
Gyda Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Lam er vel også sau? Ordbok: "1 drøvtygger med langt, krøllet hår av slekten Ovis, særlig om hunndyret, jf *søye" Sier ingenting om at sauen må være voksen for å være en sau. Eu key da. Men likevel så skiller vi jo mellom et ikke utvokst og utvokst dyr ofte, og det er lammet (den uutvokste sauen) vi som oftest lager pinnekjøtt av. (Selv om det også finnes av sau - som ikke er så godt, spør du meg.) ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.