abo1365380929 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 For 4 måneder siden begynte min datter på 15 år å få sug i magen (følelse av å være sulten selv om hun ikke var sulten. Ca 3 uker etter at vi hadde gjennomført 3 ukers ferie i vest-europa (England og Frankrike). Så gikk det over til kvalme. Oppsøkte lege. Fikk tabeletter mot kvalme og sure oppstøt. Mens hun brukte dem begynte hun å få vondt i magen samtidig med kvalme. Av og til får hun vondt i magen under og etter måltid. Magesmertene har økt hele tiden. Magesmertene varer ikke hele tiden. Men kommer oftere og oftere, med bare minutters mellomrom.Og er kvalm hele tide.Klager ikke over luft i magen,men er noe oftere på toilettet. Har prøvd Biola-melk uten synderlig resultat.Har vært hos lege både på heimstedet og blitt henvist til barnelege på større sykehus. Men det synes ikke som de finner ut av det. Har tatt blodprøver,urinprøve, avføringsprøver (FeCal-test) og prikktest i forhold til matallergi. Alle prøver har til nå vært ok. Skal til Gastroskopi-undersøkelse om 12 dager. I begynnelsen av januar skal hun til ulktralyd-undersøkelse.Dere syns kanskje det er rart at jeg spør om dette når apparatet er satt i gang. Men det jeg lurte på var om dere har vært bort i noe lignende og kan dele deres erfaringer med oss. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/209486-magesmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "skara" Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Fint at hun skal på vidre undersøkelser. Har hun vondt øverst i magen? Jeg har vært veldig plaget med magen selv og jeg viste vel ikke om jeg var sulten åt jeg fikk jeg vondt, jeg tok også Gastroskopi-undersøkelse der de påviste magekattar, fikk en kur og plagene ble borte. Er jo forskjelige ting jeg ikke skal putte for mye i meg. Lykke til videre går nok bra skal du se. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/209486-magesmerter/#findComment-1518847 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.