org Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hjelp, godtfolk! Jeg har surret bort en viktig kopi av en sang (jeg sa jo at skrivebordet mitt ser ut som et dass)! Sangen finnes kun i en spesiell sangbok i Musikkisum-serien. Den heter Min første Sangbok, og sangen er på s 171... Hvis noen tilfeldigvis har den boka, med den sangen i, kunne dere gitt lyd fra dere? På forhånd takk! 0 Siter
Aryane Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Eneste sangen jeg kan om Rice & Curry er den med DR Bombay, men det er vel neppe den du er på jakt etter? 0 Siter
org Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 Eneste sangen jeg kan om Rice & Curry er den med DR Bombay, men det er vel neppe den du er på jakt etter? Mnnei, det er nok ikke det. Dette dreier seg om en - tydeligvis - temmelig ukjent barnesang. Jeg har lett over alt, og finner den ikke... *litt småfrustrert* 0 Siter
Aryane Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Mnnei, det er nok ikke det. Dette dreier seg om en - tydeligvis - temmelig ukjent barnesang. Jeg har lett over alt, og finner den ikke... *litt småfrustrert* Ja sånt er irriterende.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.