Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er jo ganske mange aktive her og man får jo et visst forhold til de ulike... men litt vil ha mer :-)

Hvor i landet befinner du deg, hvor gamle/unge er dere, hvor lenge har dere prøvd og har dere barn fra før av?

Selv er vi Osloboere (dog er jeg (27) fra Østfold og han (29) fra Akershus).

Vi har ingen barn fra før men var gravide en kort stund (etter 6pp) i sommer som endte med MA.

Er nå på’n igjen og i vår 2. pp :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209571-nysgjerrigper-meg%E2%80%A6/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg kommer fra Vesterålen i Nordland (siden det bare er småsteder her vil jeg ikke være mer spesifikk). Samboeren min er født og oppvokst på samme sted som meg, men vi ble ikke kjent før i voksen alder. Jeg er 25 år og han er 28 år. Ingen av oss har barn fra før eller i har det hele tatt vært/gjort noen gravid. Vi har prøvd i bare 2 mnd foreløpig, så vi er vel som nybegynnere å regne:)

Som nesten grunnlegger av dette forumet å regne, så sier det seg selv at jeg har vært prøver en stund. *tenke* nøyaktig 1 år, 4 mnd og 6 dager. Ser ut til at det blir prøverør for oss. Helt i orden det.

Vi bor i Bergen, men er ikke herfra noen av oss. Jeg er 25, mannen er litt over tretti. Vi har ingen barn fra før noen av oss, ikke en liten pus en gang.

Annonse

Jeg kommer fra Vesterålen i Nordland (siden det bare er småsteder her vil jeg ikke være mer spesifikk). Samboeren min er født og oppvokst på samme sted som meg, men vi ble ikke kjent før i voksen alder. Jeg er 25 år og han er 28 år. Ingen av oss har barn fra før eller i har det hele tatt vært/gjort noen gravid. Vi har prøvd i bare 2 mnd foreløpig, så vi er vel som nybegynnere å regne:)

Vi er i 14 pp....og jeg har fått mensen i dag....æsj Så vi skal nok begynne med den 15pp etterhvert. Vi bor i Oslo. Jeg er 29 og min samboer er 30. Ingen barn fra før. HAr vært sammen 6 1/2 år

fuji1365380447

Vi er også Oslo-boere, men kommer opprinnelig fra andre byer i Norge.

Både meg og samboer er 32 år.

Vi er nå inne i vår 6 pp, og ennå lenger dersom man regner aborten jeg hadde i sommer.

Jeg har IKM i morgen, og venter spent... Har svært ømme pupper, men ikke noen murringer i magen, så det kan jo bety hva som helst...

Må vente til mandag med å teste tenker jeg.

Gjest mirakel*2?

Vi er nå inne i vår 6 pp, og ennå lenger dersom man regner aborten jeg hadde i sommer.

Jeg har IKM i morgen, og venter spent... Har svært ømme pupper, men ikke noen murringer i magen, så det kan jo bety hva som helst...

åhhh, har du ikm imorgen? Så spennende!!

Lykke til fuji!!!!!!!!!!!!!!!

fuji1365380447

åhhh, har du ikm imorgen? Så spennende!!

Lykke til fuji!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, jeg er rimelig spent nå...

Er ikke hjemme i helga, så jeg vil vente med å teste til mandag når jeg kommer hjem.

Men det kan jo hende at mensen kommer innen den tid...

Men jeg har en liten følelse nå....

Gjest mirakel*2?

Ja, jeg er rimelig spent nå...

Er ikke hjemme i helga, så jeg vil vente med å teste til mandag når jeg kommer hjem.

Men det kan jo hende at mensen kommer innen den tid...

Men jeg har en liten følelse nå....

jeg er og spent nå, på dine vegne. Jeg regner med at vi er førsteprioritert når du har funnet ut resultatet?;) hehe. Jeg krysser alle fingre og tær.

Du maa love oss aa fortelle saa snart du vet noe da!!

***Kysser fingrene og venter i spenning paa dine vegne***

fuji1365380447

Du maa love oss aa fortelle saa snart du vet noe da!!

***Kysser fingrene og venter i spenning paa dine vegne***

Jeg har vært helt fjern i hele kveld... Hatt middag hjemme med familien min, men jeg sitter bare å kjenner etter symptomer for hardet livet.

Kjenner stadig på puppene for å kjenne om de stadig er ømme - og det er de.

Nå har jeg fått skikkelig murringer også, men samtidig så kan jo det bare bety at mensen er i anmarsj...

Håpe-håpe!

Annonse

Kvæfjordkaka:)

Hei! Jeg er 24 år, og er også fra Vesterålen! :-) Samboeren min er fra Troms og er 34. Han har ett barn fra før.

Vi bor laaangt laangt nord, så langt som på Svalbard, så det er litt "utenfor" alt hvor man får hjelp til ditt og datt.

Prøver og øver for livet for å få et lite nurk! :-)

hei :)

Vi bor også i oslo fpr øyeblikket, på ski fra januar av.

jeg er 25 og han er 30, vi har ingen barn fra før..men en MA i 2001 uke14..

Nå er vi "bare" inne i pp2 og IKM er på fredag/lørdag...så vi veeenter i spenning:)

Bra introduksjons initiativ forresten :)

hei :)

Vi bor også i oslo fpr øyeblikket, på ski fra januar av.

jeg er 25 og han er 30, vi har ingen barn fra før..men en MA i 2001 uke14..

Nå er vi "bare" inne i pp2 og IKM er på fredag/lørdag...så vi veeenter i spenning:)

Bra introduksjons initiativ forresten :)

Lykke til da!!

Vi sees nok garantert her inne igjen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...