Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei.

Jeg er en jente på 26 år som sluttet med p-piller februar 2005. Ønsker nå å bli gravid. Har aldri hatt regelmessig menstrasjon. før p-pillebruk som jeg har gått på i ca 2 år hadde jeg mens 2-3 ganger i året. Har derfor fått beskjed fra legen at det kan ta lang tid før en graviditet. Ved ultralyd er det ikke funnet noen feil og blodprøver er også helt fine. Jeg ble i september satt på primolut for å fremkalle en menslignende blødning, for så å ta pergotime 50 mg. Jeg fikk da tegn på eggløsning, Slimstrengen, ømme hovne eggstokker og fult utslag på eggløsningstest to dager på rad. Hadde samleie på riktige dagene. Ingen ting skjedde, ble ikke gravid og heller ikke fått menstrasjon. Hva er det som har skjedd? jeg har fått resept på ny kur skal jeg da doble dosen med pergotime?

Hilsen CathrineN

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209577-manglende-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...