cecily Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jeg observerer og noterer meg at smileyen min er å se oftere og oftere her på dol. Det må sies at nettopp denne smileyen er av en svært sjelden rase, så når den først blir tatt med, så stikker den seg ut. Jeg er veldig fornøyd med smileyen min. Men altså. Til poenget. Jeg bemerker meg at smileyfrekvensen har en dramatisk oppgang i hyppighetskurven. I den anledning har jeg et par spørsmål jeg gjerne ønsker positivt svar på: - Er smileyen min veldig søt? - Er det fordi jeg bruker den at dere andre også bruker den? (det er til og med en som har tatt den med i nicket sitt, ti poeng til den) - Skjønner dere hvor nesa sitter? c",) Deres ydmyke og kledelig beskjedne 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Den er søt og jeg forstår hvor nesa sitter... Den hører til nicket ditt, som ".....osv." er Prozak. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Smileyen din er kjempesøt :-) Jeg har også lagt merke til at flere har tatt den i bruk. Og ja, nesa er til venstre... 0 Siter
Platina Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Har jo sett den mange ganger og andre steder før. Er gammel den vel? Ja, den er søt! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Har du lagd den selv? Ta patent på den da vel! Jeg må nok innrømme at jeg ikke kan fordra den og vil nok ikke ta den i mine hender på denne siden av jul c",) 0 Siter
cecily Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 Har jo sett den mange ganger og andre steder før. Er gammel den vel? Ja, den er søt! Den er nok det, men den er sjelden. Har bare sett den et par andre ganger utenom her. 0 Siter
cecily Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 Har du lagd den selv? Ta patent på den da vel! Jeg må nok innrømme at jeg ikke kan fordra den og vil nok ikke ta den i mine hender på denne siden av jul c",) Dessverre, den er ikke selvlaget og akkurat det er meget beklagelig. Men jeg har adoptert den og da er den min(*gisper, kryper under pulten og håper alle vil ta spøken*) Jeg regnet helt klart med at du ikke liker den. Men når det er sagt, så deler jeg gjerne med meg. c",) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Dessverre, den er ikke selvlaget og akkurat det er meget beklagelig. Men jeg har adoptert den og da er den min(*gisper, kryper under pulten og håper alle vil ta spøken*) Jeg regnet helt klart med at du ikke liker den. Men når det er sagt, så deler jeg gjerne med meg. c",) Ja, ja.. den er nok ikke bare din lenger. Den blir sendt rundt i alle mine sms'er, mailer osv., men jeg bruker den svært sjelden her på dol, nettopp fordi den er din da c",) 0 Siter
cecily Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 Ja, ja.. den er nok ikke bare din lenger. Den blir sendt rundt i alle mine sms'er, mailer osv., men jeg bruker den svært sjelden her på dol, nettopp fordi den er din da c",) Nå er jeg så sjarmert at det er like før jeg begynner å blafre med dådyrvippene mine. 0 Siter
flisa Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Er ikke det nesten den samme som gubben min brukte før tro? Min spesialere er slik: 8Þ 0 Siter
cecily Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 Er ikke det nesten den samme som gubben min brukte før tro? Min spesialere er slik: 8Þ Hva brukte han, da? Jeg synes å huske at jeg bemerket smileyen hans en gang. Jeg mener jeg var imponert, men at det ikke var helt den samme..... hm... kan ikke huske for sikkert. Din var ganske fin den også! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 He he..den er vel ganske vanlig? =) Jeg bruker den aldri for det tar så langt tid å skrive 0 Siter
mensana Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Din smiley...? Uansett hvem det er sin, så er den søt.. men den tar altfor lang tid å lage.. 0 Siter
flisa Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hva brukte han, da? Jeg synes å huske at jeg bemerket smileyen hans en gang. Jeg mener jeg var imponert, men at det ikke var helt den samme..... hm... kan ikke huske for sikkert. Din var ganske fin den også! Sånn var hans: =^) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Sånn var hans: =^) Den var også fin! 0 Siter
cecily Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 Din smiley...? Uansett hvem det er sin, så er den søt.. men den tar altfor lang tid å lage.. Den er min, den er min, den er min. c",) 0 Siter
cecily Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 He he..den er vel ganske vanlig? =) Jeg bruker den aldri for det tar så langt tid å skrive *kartofle M.Angelica ut av denne tråden* Den er min fordi jeg vil det skal være sånn. Men det er selvsagt helt i orden at dere andre låner den. c",) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 *kartofle M.Angelica ut av denne tråden* Den er min fordi jeg vil det skal være sånn. Men det er selvsagt helt i orden at dere andre låner den. c",) He he..du altså!! 0 Siter
Aryane Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Har aldri lagt merke til den før nå! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.