Gå til innhold

Navn på teddybjørn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe. Artig navn. Hvor kom det fra? :)

Jeg vet ikke, men jeg tror kanskje morfar var med i bildet? Han døde før jeg ble født, han var sjømann. Han het ikke Miguel, altså, men det kan hende at han hadde kjøpt bamsen i utlandet. :)

Jeg må nok spørre mamma om dette.

Annonse

Jeg vet ikke, men jeg tror kanskje morfar var med i bildet? Han døde før jeg ble født, han var sjømann. Han het ikke Miguel, altså, men det kan hende at han hadde kjøpt bamsen i utlandet. :)

Jeg må nok spørre mamma om dette.

Det burde du gjøre :)

Annonse

Og hva er det?:)

Dagen etter at vi fant ut at jeg var gravid (stort sjokk) måtte vi på ultralyd for å finne ut hvor langt på vei jeg var. Og da vi så han der på skjermen, 7 uker gammel, så lignet han på en liten brennmanet. Jeg utbrøt: "My very own little Squishy", fordi i "Finding Nemo" kaller den blå fisken en bitteliten brennmanet for Squishy. Og det var slik han fikk kallenavnet sitt. Sambo er forøvring britisk, jeg snakker ikke engelsk i hytt og pine ;)

hare1365380455

Dagen etter at vi fant ut at jeg var gravid (stort sjokk) måtte vi på ultralyd for å finne ut hvor langt på vei jeg var. Og da vi så han der på skjermen, 7 uker gammel, så lignet han på en liten brennmanet. Jeg utbrøt: "My very own little Squishy", fordi i "Finding Nemo" kaller den blå fisken en bitteliten brennmanet for Squishy. Og det var slik han fikk kallenavnet sitt. Sambo er forøvring britisk, jeg snakker ikke engelsk i hytt og pine ;)

Fin historie! Da må jo det bli kallenavnet på teddybjørnen....;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...