Gå til innhold

Vondt i halsen


Gjest Isbinne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe, ligger her nesten uten stemme på tredje dagen(forkjølet og slapp), og tror faktisk jeg kan svare litt på det nå..merker at stemmesåndene(som jeg antakelig har en betennelse på) har gjort veldig vondt om kvelden, verre enn den vanlige verre-vondten man får, så mitt eneste forslag er at det blir verre fordi man har brukt stemmen/"halsen" mye om dagen og at man da blir mer sår mot kvelden/natten. Når man våkner om morgenen er jo halsen uthvilt og har fått slappet av under søvnen akkurat som en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isbinne

hehe, ligger her nesten uten stemme på tredje dagen(forkjølet og slapp), og tror faktisk jeg kan svare litt på det nå..merker at stemmesåndene(som jeg antakelig har en betennelse på) har gjort veldig vondt om kvelden, verre enn den vanlige verre-vondten man får, så mitt eneste forslag er at det blir verre fordi man har brukt stemmen/"halsen" mye om dagen og at man da blir mer sår mot kvelden/natten. Når man våkner om morgenen er jo halsen uthvilt og har fått slappet av under søvnen akkurat som en selv.

Jeg vedder en femtilapp på at jeg har mista stemmen eller er grusomt hes i morra kveld. For da er det julebord. Stakkars halsen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vedder en femtilapp på at jeg har mista stemmen eller er grusomt hes i morra kveld. For da er det julebord. Stakkars halsen min.

der har man jo en annen grunn til heshet ja.. :o) skulle vært på julebord i morgen jeg og, men kvelden blir nok tilbragt hjemme..hersens sykdom.. håper du har det fint på julebord da ;o)

forresten, noen der ute som vet hvor lenge det tar før man får tilbake stemmen? har lest en uke et sted(men det kommer kanskje an på hva som er galt)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vedder en femtilapp på at jeg har mista stemmen eller er grusomt hes i morra kveld. For da er det julebord. Stakkars halsen min.

Du får komme på mitt julebord imorgen. Alle er døve og da trengs ikke stemme ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isbinne

Du får komme på mitt julebord imorgen. Alle er døve og da trengs ikke stemme ;-)

Haha, men da hadde jeg følt meg temmelig ensom tror jeg. Døvespråk er ikke helt min greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, men da hadde jeg følt meg temmelig ensom tror jeg. Døvespråk er ikke helt min greie.

Det heter ikke døvespråk, men tegnspråk. Dessuten bruker jeg like gjerne talespråk.

Det blir omtrent som å si at det å snakke svensk (hvis du var svensk) ikke er din greie ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, men da hadde jeg følt meg temmelig ensom tror jeg. Døvespråk er ikke helt min greie.

Forøvrig enig med deg i at du antagelig ville følt deg ganske funksjonshemma på julebord sammen med oss ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...