Gå til innhold

hallo trenger hjelp.


Nicita1365380875

Anbefalte innlegg

Hei,

Han høres ikke ut som en veldig egnet omsorgsperson, og jeg tror det blir vanskelig for ham å skape noen problemer for deg uansett hvor mange advokater han har...

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Nicita1365380875

    44

  • mermaid

    20

  • Sofies mamma

    9

  • Paloma

    2

hei...

ja stemer det men..jeg hadette samleie den 09 november med F da mangen sier da fekk jg EL og blei befrukta. sier noen da....

men hva sier du?

INGEN VET om du hadde eggløsning akkurat den 9. november. Uansett kan sædcellene leve i deg i et par dager! Så dersom du hadde eggløsning feks 10 november, kan sædceller både fra 8., 9. og 10. november ha "konkurrert"!

Det er dessverre HELT UMULIG å si hvem som er faren før barnet er født, det må du nok bare face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Hei,

Han høres ikke ut som en veldig egnet omsorgsperson, og jeg tror det blir vanskelig for ham å skape noen problemer for deg uansett hvor mange advokater han har...

Hvordan kan han ikke skape noe problemer med advokater di er rike ?

Jeg sa si til han jg bare fleipte med det at han var faren til ungen jeg håpper han beit på den..

T er faren han stiller 100 prosent på meg...Jeg gleder meg...

Men nå er jeg besjumra for fram til uke12?

har noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

INGEN VET om du hadde eggløsning akkurat den 9. november. Uansett kan sædcellene leve i deg i et par dager! Så dersom du hadde eggløsning feks 10 november, kan sædceller både fra 8., 9. og 10. november ha "konkurrert"!

Det er dessverre HELT UMULIG å si hvem som er faren før barnet er født, det må du nok bare face.

Ok tusen takk..

Jeg er red og ganske uskikert på fram til 12 uka noe mangen har fortal meg ganske negative ting hva som kan skje fram over..

Kan du di meg noe råd hva jeg kan gjøre å ikke risekre det skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok tusen takk..

Jeg er red og ganske uskikert på fram til 12 uka noe mangen har fortal meg ganske negative ting hva som kan skje fram over..

Kan du di meg noe råd hva jeg kan gjøre å ikke risekre det skjer?

Du kan leve ganske normalt. Men du må unngå alkohol, og helst slutte å røyke om du gjør det. Unngå rå fisk og upasteurisert ost, det KAN være bakterier i dem som er skadelig for fosteret, selv om det er sjeldent. Vær også nøye med hygienen ift kattesand om du har katt.

Spis alminnelig sunt, og ta gjerne tilskudd av folat. Jeg ville også ha fått i meg omega-3. Snakk med lege/jordmor/helsesøster om alt dette!

Jeg får en anelse om at du er ganske ung?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Du kan leve ganske normalt. Men du må unngå alkohol, og helst slutte å røyke om du gjør det. Unngå rå fisk og upasteurisert ost, det KAN være bakterier i dem som er skadelig for fosteret, selv om det er sjeldent. Vær også nøye med hygienen ift kattesand om du har katt.

Spis alminnelig sunt, og ta gjerne tilskudd av folat. Jeg ville også ha fått i meg omega-3. Snakk med lege/jordmor/helsesøster om alt dette!

Jeg får en anelse om at du er ganske ung?

Hallo...

Hva meinte du at du anelyste at jeg er ung?

Ja jeg er 25 år.

Jeg lurte på og om du kan hjelpe meg å fine ut hvilken uke er jg I Svangerskap og foster uka hvor lenge er jeg på vei?

Hvis du ikke huskte Når jeg fekk mensen var det:14 September igjen 19 Oktober. 35 dager i mellom syklusene min.. stemer det?

Jeg driker ikke eller røyker heller jeg spiser felst Grovbrød med Mkrel jorbørsyltetøy og sadiner og epeler osv er der Sundt?

Jeg tokk meg fri fra Trenninga er det bra?

Jeg håper du kan hjelpe meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicita1365380875

INGEN VET om du hadde eggløsning akkurat den 9. november. Uansett kan sædcellene leve i deg i et par dager! Så dersom du hadde eggløsning feks 10 november, kan sædceller både fra 8., 9. og 10. november ha "konkurrert"!

Det er dessverre HELT UMULIG å si hvem som er faren før barnet er født, det må du nok bare face.

Hallo

I går 22.12.05 fekk jg vite av fastlegen at jg haddet komt til Svangerskapuken 9 i går.Så i dag er jg uke 9 og 1 dag.

Så sa han jg blei befrukta ca den 02.11.05.

Så terminen min er ca 27-28.07.06 kan det steme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Hei,

Han høres ikke ut som en veldig egnet omsorgsperson, og jeg tror det blir vanskelig for ham å skape noen problemer for deg uansett hvor mange advokater han har...

halllo...

jg har ikke kontakt med han jg sa til han at det var bare kødd han lott meg være allene.

så T er faren til ungen..yippi..

er det foster uke 18 man vet kjønnet og terminen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

I går 22.12.05 fekk jg vite av fastlegen at jg haddet komt til Svangerskapuken 9 i går.Så i dag er jg uke 9 og 1 dag.

Så sa han jg blei befrukta ca den 02.11.05.

Så terminen min er ca 27-28.07.06 kan det steme?

Hvordan kunne fastlegen din si det? Etter VANLIGE REGLER antar man at befruktningen skjer ca 2 uker etter sist menstruasjon, men du har jo ikke regelmessig menstruasjon, så regelen er BARE EN VEILEDNING.

INGEN kan vite hvem som er faren til barnet ditt før det er født.

Jeg skjønner at du har et meget sterkt ønske om at det er T.

Har du fortalt T om usikkerheten?

Hvis jeg var deg, ville jeg hatt minst mulig med han andre å gjøre. Om mulig, ton ned hele greia. Fortell T sannheten, at det IKKE ER SIKKERT at han er faren, men at du satser alt på det.

Når barnet er født, tar dere en DNA test av barnet og T, men HOLDER F HELT UTENFOR. Om T er faren, blir alt bra (håper jeg), hvis ikke, ville jeg latt være å oppgi noen som helst.

Ellers spiser du sikkert sunt nok. Det er også veldig bra å trene så lenge det ikke er noe veldig ekstremt, og så lenge du ikke føler deg uvel.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan han ikke skape noe problemer med advokater di er rike ?

Jeg sa si til han jg bare fleipte med det at han var faren til ungen jeg håpper han beit på den..

T er faren han stiller 100 prosent på meg...Jeg gleder meg...

Men nå er jeg besjumra for fram til uke12?

har noen råd?

Hallo! INGEN VET hvem som er faren! Men omstendighetene tatt i betraktning kan du godt late som om det er T, så lenge du ikke lurer HAM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Hallo! INGEN VET hvem som er faren! Men omstendighetene tatt i betraktning kan du godt late som om det er T, så lenge du ikke lurer HAM...

hallo..

Jeg lurte på hvilken uke er Risekoen for spontanabort uke er det Foster uken 12 eller Svangerskapuken???

hva skjer etter man har pasert svangerskapuke 12?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo..

Jeg lurte på hvilken uke er Risekoen for spontanabort uke er det Foster uken 12 eller Svangerskapuken???

hva skjer etter man har pasert svangerskapuke 12?

Jeg tror det er svangerskapsuken. Etter dette er alle de viktigste organene dannet. Dermed er det bare "detaljene" som kan feile videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Hvordan kunne fastlegen din si det? Etter VANLIGE REGLER antar man at befruktningen skjer ca 2 uker etter sist menstruasjon, men du har jo ikke regelmessig menstruasjon, så regelen er BARE EN VEILEDNING.

INGEN kan vite hvem som er faren til barnet ditt før det er født.

Jeg skjønner at du har et meget sterkt ønske om at det er T.

Har du fortalt T om usikkerheten?

Hvis jeg var deg, ville jeg hatt minst mulig med han andre å gjøre. Om mulig, ton ned hele greia. Fortell T sannheten, at det IKKE ER SIKKERT at han er faren, men at du satser alt på det.

Når barnet er født, tar dere en DNA test av barnet og T, men HOLDER F HELT UTENFOR. Om T er faren, blir alt bra (håper jeg), hvis ikke, ville jeg latt være å oppgi noen som helst.

Ellers spiser du sikkert sunt nok. Det er også veldig bra å trene så lenge det ikke er noe veldig ekstremt, og så lenge du ikke føler deg uvel.

Lykke til!

tusen takk..

jg skal ikke si noe til T..

men går det ikke ann å ta babyens blod men trenger ikke å ta blod av T går det ikke ann å fine uten blod prøve av han???

Er jg i uke 10 nå eller?

jg fekk mensen den 14 September og igjen 19 Oktober 2005???

er jg i uke 11 svangerskapuke neste tirsadg.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk..

jg skal ikke si noe til T..

men går det ikke ann å ta babyens blod men trenger ikke å ta blod av T går det ikke ann å fine uten blod prøve av han???

Er jg i uke 10 nå eller?

jg fekk mensen den 14 September og igjen 19 Oktober 2005???

er jg i uke 11 svangerskapuke neste tirsadg.?

Vet du, farskapstest har jeg førstehånds kjennskap til. Man trenger nok blodprøve fra en potensiell far, hva skal man ellers sammenligne med???

Jeg synes ikke det høres bra ut å lure T. Hva skal du gjøre om du får et barn som ikke ligner ham i det hele tatt, men som kanskje ser mer "italiensk" ut eller noe? (Eller for alt jeg vet er dere italienere hele gjengen).

Jeg synes det er et større tillitsbrudd å lyve om det, enn at du har rotet deg borti en annen.

Det er en viss sannsynlighet for at usikkerheten vil komme for dagen. Enten at barnet ikke ligner T, eller at S begynner å bråke igjen, kanskje det går noen rykter, et eller annet... Da er det vel bedre at du har vært ærlig mot T?

Jeg skjønner at dette er fryktelig vanskelig for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Fordi i den mest aktuelle perioden var du sammen med T flere ganger enn P.

ja jg var med T det meste....F han er ikke mer i bildet?

hva skjer etter svangersjapuken 12 foter uken 10?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Jeg tror det er svangerskapsuken. Etter dette er alle de viktigste organene dannet. Dermed er det bare "detaljene" som kan feile videre...

Hallo...

Hva skjer i Svangerskapuken?

Hvilken uke er jeg i nå da ca?

Jeg fekk Siste mens den 19 Oktober?

Hva meinte du: Etter dette er alle de viktigste organene dannet. Dermed er det bare "detaljene" som kan feile videre....Gi meg for Exsempler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Vet du, farskapstest har jeg førstehånds kjennskap til. Man trenger nok blodprøve fra en potensiell far, hva skal man ellers sammenligne med???

Jeg synes ikke det høres bra ut å lure T. Hva skal du gjøre om du får et barn som ikke ligner ham i det hele tatt, men som kanskje ser mer "italiensk" ut eller noe? (Eller for alt jeg vet er dere italienere hele gjengen).

Jeg synes det er et større tillitsbrudd å lyve om det, enn at du har rotet deg borti en annen.

Det er en viss sannsynlighet for at usikkerheten vil komme for dagen. Enten at barnet ikke ligner T, eller at S begynner å bråke igjen, kanskje det går noen rykter, et eller annet... Da er det vel bedre at du har vært ærlig mot T?

Jeg skjønner at dette er fryktelig vanskelig for deg.

Hallo..

Takk fo du svarte meg.

T tror selv at han er faren for Fastlegen min sa mit Unnfang fant sted ca den 02 november..

Så T er faren Je lurer ikke han..

F er Ikke lenger inne bildet..

Hvilken uke er risikoen forn Svangerskapspontanabort Svangerskap uke 12 eller Fosteruke 12?

Hvordan kan man ungå det?

Har jg kommt til uke 10 nå eller i Svangerskapuke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo..

Takk fo du svarte meg.

T tror selv at han er faren for Fastlegen min sa mit Unnfang fant sted ca den 02 november..

Så T er faren Je lurer ikke han..

F er Ikke lenger inne bildet..

Hvilken uke er risikoen forn Svangerskapspontanabort Svangerskap uke 12 eller Fosteruke 12?

Hvordan kan man ungå det?

Har jg kommt til uke 10 nå eller i Svangerskapuke?

Jeg vet ikke på hvilket grunnlag legen din antok unnfangelsestidspunktet, men det kan virke som om han har brukt "regelen" om at det er ca 2 uker etter sist mens. Dette stemmer for mange, men siden DU IKKE HAR REGELMESSIG MENSTRUASJON er det veldig usikkert. Siden syklusen din var litt lang sist gang har unnfangelsen sannsynligvis funnet sted littegranne senere, men dette er så og si UMULIG å fastslå.

Det er fremdeles ganske sannsynlig at T er faren, men det er ikke SIKKERT! Det høres ut som om T vet om usikkerheten, da får dere bare slå dere til ro med dette så lenge og gjøre det beste utav det. Om dere vil, kan han antakelig oppgis som far uansett?? men det er nok tilrådelig å sjekke det så dere slipper å gruble på det resten av livet...

Jeg kjenner til en lignende historie, der var det et par som hadde holdt sammen i flere år, men etter mye krangling og ugreie så ble det slutt mellom dem. Begge hadde så en kort historie med en annen. Uheldigvis ble kvinnen gravid, og det på et usikkert tidspunkt. Sannsynligvis var det den nye mannen som var faren. Det viste seg imidlertid fort at han ikke var noe å samle på, og paret fant tilbake til hverandre. Selv om det var usannsynlig at det var T - den første - som var faren, så fridde han til henne, og ville stille opp uansett. Det syntes jeg var stort!

Det utrolige var at da barnet endelig kom, så lignet hun fryktelig på T! Og DNA testen bekreftet det!

Det viser at sannsynlighetsberegning ikke er mye å støtte seg på, men dessuten at T kan velge å stille opp for deg og barnet uansett. Kanskje blir dere like gledelig overrasket, dere har jo bedre odds.

Svangerskapet beregnes som sagt fra menstruasjonens første dag, men det er nok riktigere å bruke 2 uker før antatt befruktning. Det finnes mange måter å regne på, men MITT beste tips er å starte 2 uker før den 9. november, dvs 26. oktober. Det vil da si at du er 10+2 i dag. Det betyr at du har gått 10 uker og 2 dager, og er i din 11. uke.

Det finnes masse informasjon om dette på nettet, jeg er ingen ekspert, så det er bedre at du leser litt selv om det. Nå er det et par år siden jeg var gravid sist og leste om det, men jeg vet at det er flotte sider på http://www.barnimagen.com. Der kan du trykke på "Fra uke til uke" og da får du opp masse informasjon både om beregning av termin og om hva som skjer i de forskjellige ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Jeg vet ikke på hvilket grunnlag legen din antok unnfangelsestidspunktet, men det kan virke som om han har brukt "regelen" om at det er ca 2 uker etter sist mens. Dette stemmer for mange, men siden DU IKKE HAR REGELMESSIG MENSTRUASJON er det veldig usikkert. Siden syklusen din var litt lang sist gang har unnfangelsen sannsynligvis funnet sted littegranne senere, men dette er så og si UMULIG å fastslå.

Det er fremdeles ganske sannsynlig at T er faren, men det er ikke SIKKERT! Det høres ut som om T vet om usikkerheten, da får dere bare slå dere til ro med dette så lenge og gjøre det beste utav det. Om dere vil, kan han antakelig oppgis som far uansett?? men det er nok tilrådelig å sjekke det så dere slipper å gruble på det resten av livet...

Jeg kjenner til en lignende historie, der var det et par som hadde holdt sammen i flere år, men etter mye krangling og ugreie så ble det slutt mellom dem. Begge hadde så en kort historie med en annen. Uheldigvis ble kvinnen gravid, og det på et usikkert tidspunkt. Sannsynligvis var det den nye mannen som var faren. Det viste seg imidlertid fort at han ikke var noe å samle på, og paret fant tilbake til hverandre. Selv om det var usannsynlig at det var T - den første - som var faren, så fridde han til henne, og ville stille opp uansett. Det syntes jeg var stort!

Det utrolige var at da barnet endelig kom, så lignet hun fryktelig på T! Og DNA testen bekreftet det!

Det viser at sannsynlighetsberegning ikke er mye å støtte seg på, men dessuten at T kan velge å stille opp for deg og barnet uansett. Kanskje blir dere like gledelig overrasket, dere har jo bedre odds.

Svangerskapet beregnes som sagt fra menstruasjonens første dag, men det er nok riktigere å bruke 2 uker før antatt befruktning. Det finnes mange måter å regne på, men MITT beste tips er å starte 2 uker før den 9. november, dvs 26. oktober. Det vil da si at du er 10+2 i dag. Det betyr at du har gått 10 uker og 2 dager, og er i din 11. uke.

Det finnes masse informasjon om dette på nettet, jeg er ingen ekspert, så det er bedre at du leser litt selv om det. Nå er det et par år siden jeg var gravid sist og leste om det, men jeg vet at det er flotte sider på http://www.barnimagen.com. Der kan du trykke på "Fra uke til uke" og da får du opp masse informasjon både om beregning av termin og om hva som skjer i de forskjellige ukene.

Hallo

Tusen takk for du prøver å hjelep meg..

Jeg er ei Afrikanske dame ..

T er Fra Kirenes Han er Nordman.

F er Italien hvitt man.

Så du kan sei jeg har 2 hvitte menner jeg er ikke Italiener..

Babbyen blir uansett Mulat...

T skal uansett skrive under farskap..

Kan jeg spør deg om noe?

Når du var Gravid sist Når du skule til Jordmor Tokke du med Mora di eller Mannen din eller vennine?

Hva sysnns du hvem skule je tat med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Tusen takk for du prøver å hjelep meg..

Jeg er ei Afrikanske dame ..

T er Fra Kirenes Han er Nordman.

F er Italien hvitt man.

Så du kan sei jeg har 2 hvitte menner jeg er ikke Italiener..

Babbyen blir uansett Mulat...

T skal uansett skrive under farskap..

Kan jeg spør deg om noe?

Når du var Gravid sist Når du skule til Jordmor Tokke du med Mora di eller Mannen din eller vennine?

Hva sysnns du hvem skule je tat med?

Jeg har etterhvert fått tre barn. Jeg har bestandig gått alene til lege og jordmor. Det er nok mest vanlig, men det er også noen som har med følge. Gjør det som du føler er riktigst for DEG! :-)

Pappaen har vært med på ultralyd da. Og fødselen. Dessuten dro jeg med meg pappaen på svangerskapskurs første gangen. Han var litt motvillig til å begynne med, men fant ut at det var ganske nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...