Gå til innhold

hallo trenger hjelp.


Nicita1365380875

Anbefalte innlegg

Sofies mamma

hallo...

ja jg håppte det veldig...

er du ikke tynn dame?

kg er du da og høydet?

hvis jg får spør.

Da jeg ble gravid var jeg 163 cm og veide 70 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Nicita1365380875

    44

  • mermaid

    20

  • Sofies mamma

    9

  • Paloma

    2

Nicita1365380875

Da jeg ble gravid var jeg 163 cm og veide 70 kg

Hallo....

Før jeg blei Gravid 158 høyde 76.6 kg

Nå er jeg 76.8kg

Jeg har slanket meg spsise sundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Det med kvalme er individuelt, men de fleste blir bedre etter at de tre første månedene er over. NOEN FÅ sliter hele svangerskapet.

Vafler er ikke skadelig, ei heller komler. Blåskjelldressing vet jeg ikke helt, men tviler STERKT på det.

Les det som står her både ang fisk og annet:

http://snt.mattilsynet.no/nytt/kosthold/gravide/raad_print.html

hallo...

tusen takk for web siden....

jeg skal lese den....

trenner du når du er gravid eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Det er ganske vanlig å være oppblåst. Det skyldes hormonelle påvirkninger.

jg kan nesten ikke gå på do hvorfor ikke det?

jg får ganske vondt i hodet svimelhet og hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Det er utrolig stort å se at det faktisk er et levende vesen der inne... Magisk :-)

Ja enig det er heilt Utrolig at vi dammer kan bære på noe levende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

35 dager mellom syklusene dine. da er det mest sannsynlig at du ble gravid mellom 8. og 10. november. 14 dager før du skulle hatt mens igjen. Men siden du hadde sex med begge i det tidsrommet, virker det helt umulig å si hvem som er far til barnet.

hallo

jg var hos sykehuset tokk UL.

Da sa han jg var 9 uker og 4 dager da. men i dag er jg 10 uker.

Unnfangelsen min var 13-14 november 2005. så terminen min 09.08.06.

men kan det stemme..

+ jg såg hodet og rompa og hjerte slo i fostere..

Men magen min hviser ikke bare oppblåst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hallo...

tusen takk for web siden....

jeg skal lese den....

trenner du når du er gravid eller?

Ja, jeg har trent gjennom tre svangerskap, og det er jeg VELDIG glad for! Klart at det blir litt tungt på slutten, men det GIR så mye overskudd, alt blir lettere.

Jeg sluttet å løpe mot midten av svangerskapet, for det føltes "rart" med stor mage (men det er ikke farlig). Ellers gikk jeg på ALLE typer aerobics inntil det siste.

Men det er viktig å trene noe som man er litt vant til fra før og liker å holde på med selv. Gå tur kan ihvertfall alle!

Svømming anbefales jo også for gravide, men det synes jeg dessverre er kjedelig. Mange andre synes det er topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jg kan nesten ikke gå på do hvorfor ikke det?

jg får ganske vondt i hodet svimelhet og hvorfor det?

Mener du treg mage? Det er et veldig vanlig problem, det slet jeg selv også med. Skyldes hormoner... Det var egentlig ingenting som hjalp meg, men du kan jo forsøke ordentlig grovt brød, masse frukt og grønnsaker (kiwi var visst et vidundermiddel for noen), syrnede melkeprodukter som feks yoghurt, svisker, linfrø lagt i bløt i vann...

Jeg vet ikke hvorfor du får vondt i hodet og blir svimmel, dette bør du spørre legen din om. Husk ihvertfall å drikke nok vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Mener du treg mage? Det er et veldig vanlig problem, det slet jeg selv også med. Skyldes hormoner... Det var egentlig ingenting som hjalp meg, men du kan jo forsøke ordentlig grovt brød, masse frukt og grønnsaker (kiwi var visst et vidundermiddel for noen), syrnede melkeprodukter som feks yoghurt, svisker, linfrø lagt i bløt i vann...

Jeg vet ikke hvorfor du får vondt i hodet og blir svimmel, dette bør du spørre legen din om. Husk ihvertfall å drikke nok vann!

hallo...

jeg har time i morgen hos fastlegen min jg skal spør da..

da kan jg gi beskjed til deg hvis du vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo...

jeg har time i morgen hos fastlegen min jg skal spør da..

da kan jg gi beskjed til deg hvis du vil?

Hyggelig å høre hvordan det går med deg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Ja, jeg har trent gjennom tre svangerskap, og det er jeg VELDIG glad for! Klart at det blir litt tungt på slutten, men det GIR så mye overskudd, alt blir lettere.

Jeg sluttet å løpe mot midten av svangerskapet, for det føltes "rart" med stor mage (men det er ikke farlig). Ellers gikk jeg på ALLE typer aerobics inntil det siste.

Men det er viktig å trene noe som man er litt vant til fra før og liker å holde på med selv. Gå tur kan ihvertfall alle!

Svømming anbefales jo også for gravide, men det synes jeg dessverre er kjedelig. Mange andre synes det er topp!

jeg fekk beskjed fra jordmor at hun anbefalte svømming enn trenne så jg ikke trenger å beskjymra meg om spontanabort. ville mest tenk rett fram..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Nicita1365380875

Hyggelig å høre hvordan det går med deg. Lykke til!

Takk..

Men jeg er ganske forvira enda ed Svangerskapuken Er jeg i Uke 12 I dag eller i morgen den 23.01.06.Termine mine sier Legen p[ Sykehuset caa den 09.08.06 kan det steme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicita1365380875

Mener du treg mage? Det er et veldig vanlig problem, det slet jeg selv også med. Skyldes hormoner... Det var egentlig ingenting som hjalp meg, men du kan jo forsøke ordentlig grovt brød, masse frukt og grønnsaker (kiwi var visst et vidundermiddel for noen), syrnede melkeprodukter som feks yoghurt, svisker, linfrø lagt i bløt i vann...

Jeg vet ikke hvorfor du får vondt i hodet og blir svimmel, dette bør du spørre legen din om. Husk ihvertfall å drikke nok vann!

Takk..

Ja driker masse vann..

Men Stiker litt neden til Og streker F;ller kvalem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Nicita1365380875

Hyggelig å høre hvordan det går med deg. Lykke til!

Takk..

Jeg har det ok..

Hvordan har du det?

Jeg har bare hvondt i hodet Svimmel.

'Ikke så møye Kvalmen..

Jeg lurer på hvorfor ike det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...