Gå til innhold

Et varmt sted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

For tre år siden var jeg og noen venninner en uke på Gran Canaria i midten av februar. Da var det deilig norsk sommertemperatur, med litt over 20 grader i vannet. Været kan være litt usikkert der på den tiden - uka før oss og uka etter oss var visst mye kjøligere.

I midten av mars reiser vi igjen - denne gangen til Lanzarote :-)

ÅÅÅÅÅÅÅÅ - som jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209771-et-varmt-sted/#findComment-1522528
Del på andre sider

Én uke, antageligvis...

Ta to. Glem alt som har med Spania, og Europa for den saks skyld, og gjøre.

Thailand koster "ingenting" for tida, og kan du stikke av 2 uker på kort varsel kan du få en tur for et par tusen (charter). Ulempen med charter er at de bruker elendig flyselskap, og det er forholdsvis trangt og elendige flytider (dårlig ankomst- og avreisetid).

Bestiller du nå kan du fint få rutefly (SAS og Thai) ned til ca 6500 t/r. Hotel koster ikke mye i Thailand, fra en hundrings pr rom/natt.

Hva vil du ferien skal inneholde? Sol og bad på et fredelig sted eller vil du ha høy partyfaktor?

Veit om endel flotte rolige steder... uten natteliv...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209771-et-varmt-sted/#findComment-1522534
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...