Gå til innhold

Mann 53 kontra kvinne på 25 år

Anbefalte innlegg

Gjest hope-løst

Jeg vet om et forhold jeg synest er ganske tvilsomt...

Mannen er 53 år, er gift har voksne barn, lege og er elskeren til en jente på 25 år som var pasienten hans tidligere. Dette er jo frivillig fra begges parter...men jenta som er en vennine av meg ser ikke at hun blir utnyttet. Hun har aldri hatt noen far, og hun har sagt til meg at hun ser på han som en far... men en har ikke sex med en far.

Vanskelig å vite dette uten å gjøre noe. Har lovet henne og ikke fortelle det, men... ARg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209804-mann-53-kontra-kvinne-p%C3%A5-25-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hope-løst

Jeg bryr meg fordi jeg synest dette er ganske uetisk og umoralsk.

Venninen min hadde store psykiske problemer da de ble kjent med hverandre. Han var fastlegen hennes, og hun gikk til han 1-2 dager i uken for problemene sine, og så ender hun opp som elskerinnen hans?

Jeg gir katten i andres sexliv og vil helst ikke høre om det, men dette forholdet synest jeg er helt på tryne.

Jeg skjønner godt at du bryr deg, noe annet ville vel vært rart siden det er en venninne. Det er ikke greit å se venner bli utnyttet.

Helt motbydelig å ha en elskerinne både som lege og som gift mann.

Men det er jo ikke stort du kan gjøre, uten å pøse på med at hun fortjener bedre osv.

Noe som pleier å være effektivt når det gjelder gifte elskere, er spørsmålet om at siden han nå er utro mot sin kone kan han likesågodt være utro mot deg om 10 år dersom dere blir et par.

Fortell henne det, du..!

Annonse

Jeg skjønner godt at du bryr deg, noe annet ville vel vært rart siden det er en venninne. Det er ikke greit å se venner bli utnyttet.

Helt motbydelig å ha en elskerinne både som lege og som gift mann.

Men det er jo ikke stort du kan gjøre, uten å pøse på med at hun fortjener bedre osv.

Noe som pleier å være effektivt når det gjelder gifte elskere, er spørsmålet om at siden han nå er utro mot sin kone kan han likesågodt være utro mot deg om 10 år dersom dere blir et par.

Fortell henne det, du..!

"én gang utro - alltid utro" er pisseprat. Det hender faktisk at man i et forhold er utro -men i et annet forhold ikke kunne komme på tanken engang.

Det beste er å være der for venninnen om HUN trenger en -ellers holde kjeft om en ikke blir spurt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...