Gå til innhold

Jeg har sett helvete på jord...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

LOL!

O jul med din glede!

Hvorfor gjør vi dette mot oss selv?

Det var et par ting vi bare måtte handle i dag - takket være dårlig planlegging.

Heretter skal jeg alltid alltid alltid sjekke hva som skjer på sånne steder før jeg drar dit i førjultstida.

Så du bor i nærheten du og altså?

Jaja, viste seg å være klokt å reise til Stover Storsenter i dag og. Godt med plass, og kun et par minutters ventetid i kassa i de butikkene jeg var innom.

Kanskje du bør prøve det senteret neste lørdag eller søndag du trenger å handle - på denne siden av julaften?

Så du bor i nærheten du og altså?

Jaja, viste seg å være klokt å reise til Stover Storsenter i dag og. Godt med plass, og kun et par minutters ventetid i kassa i de butikkene jeg var innom.

Kanskje du bør prøve det senteret neste lørdag eller søndag du trenger å handle - på denne siden av julaften?

Jada, jeg bor ikke langt derfra.

Takk for tips. Jeg skal virkelig legge meg i selen for å unngå en slik opplevelse noen sinne igjen.

HIHI - mine to eldste datt sammen her på gulvet da de så dem på nyhetene - de er FAN og visste ikke at de skulle til Strømmen - elelrs ahdde jeg nok vært barnevakt for barnebarnet mitt i dag ja...

Min eldste har vært på 2 båtturer med dem og sunget for dem på tv - og barnebarnet mitt var nyfødt da Bryan holdt henne og kysset henne *himle*

Annonse

laguna1365380434

*lol* :-)

Men seriøst, sånt er bare det hesligste. Og jeg vet, jeg har vært ute en vinternatt før jeg også. Dvs Oslo city og Byporten sånn i tre-fire tida pålille julaften. Grøss.

Du får skjenke deg et STORT glass rødvin, rulle deg inn i favoritt-teppet og tenke glade tanker og vite at det er over nå! ;-)

*lol* :-)

Men seriøst, sånt er bare det hesligste. Og jeg vet, jeg har vært ute en vinternatt før jeg også. Dvs Oslo city og Byporten sånn i tre-fire tida pålille julaften. Grøss.

Du får skjenke deg et STORT glass rødvin, rulle deg inn i favoritt-teppet og tenke glade tanker og vite at det er over nå! ;-)

Nå har jeg trøstespist Oreos og føler meg litt bedre.

;o)

HIHI - mine to eldste datt sammen her på gulvet da de så dem på nyhetene - de er FAN og visste ikke at de skulle til Strømmen - elelrs ahdde jeg nok vært barnevakt for barnebarnet mitt i dag ja...

Min eldste har vært på 2 båtturer med dem og sunget for dem på tv - og barnebarnet mitt var nyfødt da Bryan holdt henne og kysset henne *himle*

*grøsser diskret*

Hm... er dattera di en veldig ung mor? =)

Din datter sang FOR Westlife?

Hm - hvilken sammenheng?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...