egentligglad Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg er helt fersk gravid for 2. gang. Det føles som 1. da 1. mann er nå 9 år og jeg fikk han da jeg var 19...Mitt 1. svangerskap var en drøm! Jeg var full av selvsikkerhet og jeg koste meg skikkelig (til tross for ung alder med masse problemer ) Nå er jeg i ett ordnet forhold og med ordnet økonomi og dette svangerskapet var egentlig etterstrebet. MEN nå nå jeg er gravid da, så er det så mange MÅ IKKE, BURDE IKKE og SKAL IKKE at jeg blir helt satt ut jeg....Jeg trodde jeg kunne leve tilnærmet normalt selv om jeg var gravid (jeg mener da å huske at jeg gjorde det sist ?) Men nå blir jeg helt handlingslammet....Babyen min har sikkert kromosomfeil, er misdannet og vil sikkert bli født for tidlig noe den ikke vil overleve.... (Kan noen være så snill å fortelle meg hva jeg KAN gjøre da? Virker som den listen er mindre enn forbudt listen.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/209811-skikkelig-nedtur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.