Gå til innhold

Oppkast på fjærmadrass

Anbefalte innlegg

Uff, gutten min kastet opp i senga i kveld - masse - og tilfeldigvis var ikke overmadrassen på. Dermed trakk det rett gjennom lakenet og ned i fjærmadrassen.

Tok på potetmel - har hørt at det skal hjelpe - og satte madrassen ut på verandaen.

Hva gjør jeg så? Lar det tørke og støvsuger det? Og så da? Regner med at lukta fremdeles er der. Får jeg det bort ved bare å vaske, eller må hele madrassen til rens?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209831-oppkast-p%C3%A5-fj%C3%A6rmadrass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så var det barn nr to.. Stønn! Hun var dårlig i magen på fredag og i går, men kastet ikke opp da. Trodde det var over for hennes del, men den gang ei! Vi skulle til å legge oss, da det var ny omgang med fullt sengeskift, dusjing, hive madrassen ut på verandaen, vasking av hår med hylende barn, tørking av hår, og henting av ny madrass og re opp.

Regner med at det er lettere å fjerne oppkasten fra skumgummimadrassen, selv om den ikkert ikke tørker før ut på nyåret.... Verre er det med dundyna hennes :-(

Jeg brukte masse vann og salmiakk da fjortissen min kasta opp i søvne - herregud for et styyyyr - og ja -selvsagt har de spist pølser........som har begynt å fordøyes. - fyttihelvete - man kjenner man blir forbanna også vet du - hehe - senga - en ny rammemadrass til 4000 var 1 uke gammel -nå i høst,

Men man viser ikke at man er ergelig -man bare vasker og brekker seg og tårene renner og ungen er blek og grønn i ansiktet - og den store flotte jenta mi er plutselig fire år igjen...

*sukk*

blir revet med...

Jeg brukte masse vann og salmiakk da fjortissen min kasta opp i søvne - herregud for et styyyyr - og ja -selvsagt har de spist pølser........som har begynt å fordøyes. - fyttihelvete - man kjenner man blir forbanna også vet du - hehe - senga - en ny rammemadrass til 4000 var 1 uke gammel -nå i høst,

Men man viser ikke at man er ergelig -man bare vasker og brekker seg og tårene renner og ungen er blek og grønn i ansiktet - og den store flotte jenta mi er plutselig fire år igjen...

*sukk*

blir revet med...

Fin beskrivelse!!!!

Jeg savner fremdeles mammaen min når jeg en sjelden gang kaster opp. Ingen er som henne når vi var dårlige i magen! Husker jeg var syk en gang da jeg bodde i Frankrike, og jeg saaaavnet henne inderlig!

Mannen min har ikke noe medfølelse for meg når jeg kaster opp. Jeg brøler som en brunstig hjort, og han holder for ørene. Heldigvis har ingen av ungene arvet det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...