Gjest lilleputt Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Det er en så veldig merkelig situasjon...Er veldig interessert i en gutt som jeg er ganske sikker på er interessert tilbake... Det som er så abstrakt er at vi smugtitter veldig mye på hverandre, eller det vil si, det er vel litt mer tydelig en smugtitting, men samtisig litt beskjedent... Når vi så kommer litt nærmere hverandre og snakker med hverandre har vi en litt flørtende tone, men ingen sier noe om det vi egentlig burde si noe om, samtidig som vi begge vet at den andre vet at vi begge er interessert. Det er en utrolig rar setting. Det er jo utrolig spennende også... Er det på denne måten det er vanlig å føle det? Jeg har ikke vært i så mange slike situasjoner før... Hva kan man gjøre for å komme videre? Vi kan jo fortsette å flørte i all evighet...men....? hva gjør man så? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Drikk hverandre dritings og la det stå til. (Forutsatt at dere er gamle nok til å drikke noen øl). 0 Siter
DarkPink Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Hold kjeft og kyss haaaam.. (er ikke det en sang som går sånn?) 0 Siter
Gjest Ut av skapet med deg! Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Kanskje han ikke er like klar som du for å komme ut av skapet? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Den typen tålmodighet har jeg aldri vært i besittelse av. Be ham med på kaffe, middag, øl, kino, eller hva som ellers måtte passe. Gjør tilnærmelser på daten, og se hva som skjer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.