Gå til innhold

han vet at jeg vet at han er interessert og jeg vet at han vet at jeg er interes

Anbefalte innlegg

Gjest lilleputt
Skrevet

Det er en så veldig merkelig situasjon...Er veldig interessert i en gutt som jeg er ganske sikker på er interessert tilbake... Det som er så abstrakt er at vi smugtitter veldig mye på hverandre, eller det vil si, det er vel litt mer tydelig en smugtitting, men samtisig litt beskjedent... Når vi så kommer litt nærmere hverandre og snakker med hverandre har vi en litt flørtende tone, men ingen sier noe om det vi egentlig burde si noe om, samtidig som vi begge vet at den andre vet at vi begge er interessert. Det er en utrolig rar setting. Det er jo utrolig spennende også... Er det på denne måten det er vanlig å føle det? Jeg har ikke vært i så mange slike situasjoner før... Hva kan man gjøre for å komme videre? Vi kan jo fortsette å flørte i all evighet...men....? hva gjør man så?

Fortsetter under...

Skrevet

Drikk hverandre dritings og la det stå til.

(Forutsatt at dere er gamle nok til å drikke noen øl).

Skrevet

Hold kjeft og kyss haaaam.. (er ikke det en sang som går sånn?)

Gjest Ut av skapet med deg!
Skrevet

Kanskje han ikke er like klar som du for å komme ut av skapet?

Skrevet

Den typen tålmodighet har jeg aldri vært i besittelse av.

Be ham med på kaffe, middag, øl, kino, eller hva som ellers måtte passe. Gjør tilnærmelser på daten, og se hva som skjer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...