Gå til innhold

Superundertøy og radio!

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke peiling på superundertøy, men skal gi bort til voksen (mann) til jul.Hva skal jeg se etter? Hvilket merke?

Og så skal jeg gi bort en liten radio og det blir nok en sånn Tivoli, for det er til en kul pike på 20.

Jeg hater shoppingsentre og vil ikke gå i dem, er dermed avhengig av butikk i Oslo sentrum. Kan noen minne meg på hvor "radiobutikker" er i området Østbanen-Slottet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209890-superundert%C3%B8y-og-radio/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cezalion

De selger i allefall slike Tivoli-radioer på "Ha det på badet" på Glassmagasinet, og i øverste etg. på Sten og Strøm. Ellers finner du de i de vanlige elektrobutikkene.

Superundertøy selger de jo på sportsbutikkene. Kjøpte selv et sett fra Helly Hansen på G-Sport på Byporten for noen uker siden, men de har også andre merker.

De selger i allefall slike Tivoli-radioer på "Ha det på badet" på Glassmagasinet, og i øverste etg. på Sten og Strøm. Ellers finner du de i de vanlige elektrobutikkene.

Superundertøy selger de jo på sportsbutikkene. Kjøpte selv et sett fra Helly Hansen på G-Sport på Byporten for noen uker siden, men de har også andre merker.

Takk for svar. Nei, Steen&Strøm og Arkaden og sånn er helt fint.

:)

Definerer du f eks Oslo City, Byporten, Arkaden, Steen & Strøm osv som shoppingsentre, så er det ikke noen radiobutikker igjen langs den strekningen du angir.

Er det slutt med den elektrobutikken som lå på "Storgata-sida" av domkirka? Ved NAF-huset?

Annonse

Gjest ull / MPX

Har en bror som jobber ute året rundt, han ønsket seg superundertøy, han vil ha ull, absolutt IKKE fleece, ull holder varmen selv om de blir litt fuktige.

Tivoli-radioen er bare helt toppers, kjøpte oss det nå nylig her på jobb, helt fantastisk lyd !

Vi bestilte via nettet, MPX.

Definerer du f eks Oslo City, Byporten, Arkaden, Steen & Strøm osv som shoppingsentre, så er det ikke noen radiobutikker igjen langs den strekningen du angir.

"Det stramme bevegelsesmønsteret" kommer av at jeg ikke har bil, og dessuten et seiglivet kink i ryggen.

Annonse

Gjest kjentmann

"Det stramme bevegelsesmønsteret" kommer av at jeg ikke har bil, og dessuten et seiglivet kink i ryggen.

Hvis du ikke definerer de kjøpesentrene jeg nevnte som shoppingsentre du ikke ønsket å besøke, så finns nok en mulighet langs den strekningen du beskrev.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...