Gjest printa Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Jammen, hallo, det var liksom ganske mange her som ikke skjønte hva du mente assa. Hallo!!!! Ja? Hallo? Er det så rart da? Hallo? ;-) Det vil jo nødvendigvis bli slik, når man nesten ikke behøver bruke beskrivende ord lenger. hallo! Hallo? hallo? 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Jammen, hallo, det var liksom ganske mange her som ikke skjønte hva du mente assa. Hallo!!!! Tror nok i aller høyeste grad at det er en aldersforskjell ute og går her....;-) Jeg hører at småripsen bruker hallo i hytt og gevær, men det har hittil ikke spredd seg til min aldersgruppe! ;-) 0 Siter
Motiva Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Tror nok i aller høyeste grad at det er en aldersforskjell ute og går her....;-) Jeg hører at småripsen bruker hallo i hytt og gevær, men det har hittil ikke spredd seg til min aldersgruppe! ;-) Neimen, hallo, var det derfor dere ikke forsto dette? (Og jeg som trodde du var omtrent på min alder, nå røpet jeg nok hvor barnslig jeg er;-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Neimen, hallo, var det derfor dere ikke forsto dette? (Og jeg som trodde du var omtrent på min alder, nå røpet jeg nok hvor barnslig jeg er;-) Det er like før det gror mose på meg! ;-) Jeg har selsvagt hørt dette "hallo-hysteriet", og det _kan_ faktisk høres av og til i min omgangskrets, men det har hittil ikke tatt overhånd! ;-) Kanskje det bare er et tidsspørsmål? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.