Gå til innhold

Hallo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen, hallo, det var liksom ganske mange her som ikke skjønte hva du mente assa.

Hallo!!!!

Ja? Hallo?

Er det så rart da? Hallo? ;-)

Det vil jo nødvendigvis bli slik, når man nesten ikke behøver bruke beskrivende ord lenger. hallo!

Hallo? hallo?

Fortsetter under...

Skrevet

Jammen, hallo, det var liksom ganske mange her som ikke skjønte hva du mente assa.

Hallo!!!!

Tror nok i aller høyeste grad at det er en aldersforskjell ute og går her....;-) Jeg hører at småripsen bruker hallo i hytt og gevær, men det har hittil ikke spredd seg til min aldersgruppe! ;-)

Skrevet

Tror nok i aller høyeste grad at det er en aldersforskjell ute og går her....;-) Jeg hører at småripsen bruker hallo i hytt og gevær, men det har hittil ikke spredd seg til min aldersgruppe! ;-)

Neimen, hallo, var det derfor dere ikke forsto dette?

(Og jeg som trodde du var omtrent på min alder, nå røpet jeg nok hvor barnslig jeg er;-)

Skrevet

Neimen, hallo, var det derfor dere ikke forsto dette?

(Og jeg som trodde du var omtrent på min alder, nå røpet jeg nok hvor barnslig jeg er;-)

Det er like før det gror mose på meg! ;-)

Jeg har selsvagt hørt dette "hallo-hysteriet", og det _kan_ faktisk høres av og til i min omgangskrets, men det har hittil ikke tatt overhånd! ;-)

Kanskje det bare er et tidsspørsmål?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...