Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det lurer jeg på. For når har jeg brukt ginseng i en periode, merker at jeg blir både opplagt og energisk (bruker den blå pakningen de anbefalte for kvinner). Jeg merket så etter noen dager at jeg fikk en svært kraftig lukt av urinen, og sluttet med ginsengen i en tid for å se om det gikk over. Det gjorde det. Nå har jeg begynt på med Ginseng igjen, for ett par dager siden, og den kraftige lukta er tilbake. Noen sammenheng her? Eller er det et tegn på at jeg kanskje ikke tåler ginseng?

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20992-ginseng-%C3%A5rsak-til-kraftig-urinlukt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Poetica.

Din urinlukt skyldes nok ginseng, men jeg tror ikke det er tegn på at du ikke tåler urten. Snarere tvert i mot kan effekten tyde på at du kan ha godt av tilskuddet.

Takk for svar! Det var jammen et oppløftende svar også, for jeg merker selv ellers bare positive virkninger av ginsengen. Jeg føler meg veldig opplagt og mye sprekere, faktisk, så du har nok helt rett i det!

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...