Gå til innhold

Ikke gal - bare gravid !!!!!


fuji1365380447

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Nå har jeg endelig fått tisset på pinnen, og der står det et klart og tydelig + og lyser mot meg i blått!!

Aldri har vel en farge vært vakrere!!!!

Nå er jeg lykkelig, spent, redd, forvirret og har alle følelser mellom himmel og jord i kroppen.

Guuuud, jeg håper at det går bra denne gangen. Vet ikke om jeg orker at det går galt en gang til.

Antatt termin 22 august! Takk til alle dere som har fulgt meg og støttet meg. Jeg må si at jeg er glad for at de tegnene jeg faktisk kjente, var reelle. Hadde vært litt dumt om jeg hadde begynt å se spøkelser på høylys dag.

Festeblødningen kom på dag 8, akkurat som i bøkene, og nå "spotter" jeg lett. Også etter boka, selv om det gjør meg litt bekymret.

Hilsen en lykkelig og redd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • fuji1365380447

    15

  • DarkPink

    3

  • jubalong70

    2

  • laban

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf

GRATULERER!

Så flott, en fantastisk julegave du har fått :-)

Om noen år vil forhåpentligvis blått bety at du sitter og ser på Blånisser sammen med den lille :-)

Stikk ut og kjøp deg noe blått for å feire begivenheten, det tror jeg at jeg ville ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Så utrolig koselig. Jeg fikk frysninger, jeg!!!

Gratulerer så masse!!!

Ja, du er jo en av dem som har hatt troen på meg hele tiden!

Og jeg er så glad for at den følelsen jeg har hatt, stemmer.

Men nå kan jeg jo se frem til tre måneder med angst og uro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW GRATULERER!!!

Visste det var noe på gang :-)

En smule missunnelig også men er jo så hyggelig da når folket her inne endelig kommer med go nyheten*

Kose dere masse i tiden framover og prøv å tenke minst mulig på det som skjedde sist, det var da og nå er nå og en helt annen graviditet (Dog hører jeg deg høyt og tydelig, har jo tenkt samme tanken selv selv om jeg ikke engang er gravid ennå) men man kan jo ikke la disse tankene ødelegge den første tiden.. Nei nå er det de gode og positive tankene som bør få rom*

GRATULERER SÅ MASSE FUJI, håper jeg kommer rett etter deg ;-)

*Stoor klem og glad på dine vegne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

WOW GRATULERER!!!

Visste det var noe på gang :-)

En smule missunnelig også men er jo så hyggelig da når folket her inne endelig kommer med go nyheten*

Kose dere masse i tiden framover og prøv å tenke minst mulig på det som skjedde sist, det var da og nå er nå og en helt annen graviditet (Dog hører jeg deg høyt og tydelig, har jo tenkt samme tanken selv selv om jeg ikke engang er gravid ennå) men man kan jo ikke la disse tankene ødelegge den første tiden.. Nei nå er det de gode og positive tankene som bør få rom*

GRATULERER SÅ MASSE FUJI, håper jeg kommer rett etter deg ;-)

*Stoor klem og glad på dine vegne*

Jeg har jo stor forståelse for at alle som prøver får et lite stikk i magen av missunnelse, når andre blir gravide.

Tro meg, jeg vet godt hvordan det føles!

Jeg kan bare ønske deg lykke til, Triad. Tenk så bra - i 2006 så skal du bli gravid også!

Jeg skal virkelig prøve å ikke bekymre meg for mye, men angsten kommer nok til å være rett under overflaten de neste månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste arbeidsdag før jul for 16 år siden tok jeg min aller første graviditetstest. Jeg var da etpar uker over tiden. Den gangen var det mer styr - man måtte blande, røre og vente noen minutter før man fikk resultatet. Men den var positiv, og det viktigste resultatet kom 20. august året etter.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

GRATULERER SÅ!!! masse fuji :)

Kos deg i jula med den store sprekkeferdige hemmligheten ;)

tvitvi til alle andre som også snart har IKM (inkl meg ;)!

Takk for det! Jeg vet ikke om jeg klarer å holde det hemmelig i jula. Vi får se. Det kommer jo ikke som en bombe på noen at vi prøver da..

Og lykke til til deg, ja! Når er det du har IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

For en herlig julegave. Gratulerer, fuji, ærlig og redelig fortjent dette.

c",)

Ja, ikke sant!!!?

Det har vært en lang reise, og mye tårer.

Jeg håper virkelig at denne spiren sitter, og at vi slipper å oppleve en abort til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Gratulerer! det var hyggelige nyheter og en fantastisk julegave på forskudd! ;-)

Ja, ikke sant!

Jeg grugleder meg til den neste perioden med venting osv.

Ååååå, jeg håper at alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirakel*2?

HURRA!!!!!!

Jeg er så utrolig glad på dine vegne!!

For en fin jul du kommer til å få:))

Det var godt at det var noen som har prøvd en stund som fikk positiv. Synes det har vært en del som har vært innom og sagt hei og hadet igjen:)

Nå krysser jeg fingrene for meg selv på julaften:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

HURRA!!!!!!

Jeg er så utrolig glad på dine vegne!!

For en fin jul du kommer til å få:))

Det var godt at det var noen som har prøvd en stund som fikk positiv. Synes det har vært en del som har vært innom og sagt hei og hadet igjen:)

Nå krysser jeg fingrene for meg selv på julaften:)

Å ja, det nærmer seg IKM for deg også.

Jeg skal krysse fingrer og tær for deg på julaften, jeg.

Det hadde vært så moro om det klaffet for deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Siste arbeidsdag før jul for 16 år siden tok jeg min aller første graviditetstest. Jeg var da etpar uker over tiden. Den gangen var det mer styr - man måtte blande, røre og vente noen minutter før man fikk resultatet. Men den var positiv, og det viktigste resultatet kom 20. august året etter.

Lykke til!

Takk for deg - jeg får virkelig håpe at jeg kommer meg "helskinnet" frem til august, og at jeg får en fin liten baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Å ja, det nærmer seg IKM for deg også.

Jeg skal krysse fingrer og tær for deg på julaften, jeg.

Det hadde vært så moro om det klaffet for deg også!

ja, det hadde absolutt vært morro!;)

Jeg skal teste på morgenen den 24.

Blir det negativ test, så blir det en fin dag likevel der ungen gleder seg til gavene og vi skal spise masse god mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Å ja, det nærmer seg IKM for deg også.

Jeg skal krysse fingrer og tær for deg på julaften, jeg.

Det hadde vært så moro om det klaffet for deg også!

jeg må legge til at det blir litt trist at du ikke er en del av "inventaret her" lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er jo en av dem som har hatt troen på meg hele tiden!

Og jeg er så glad for at den følelsen jeg har hatt, stemmer.

Men nå kan jeg jo se frem til tre måneder med angst og uro...

Ja er det ikke typisk.

Man kan liksom aldri slappe av. Når de første 12 ukene er over, så starter man å bekymre seg for om barnet er velskapt. Og når det nærmer seg fødselen, så bekymrer man seg for hvordan den vil gå.

Og så har man kommet gjennom hele svangerskapet og fødselen, og så sitter man der med et helt nytt menneske og mer bekymringer enn man trodde var mulig.

Likevel er det jo så utrolig herlig og verdt hver eneste bekymring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...