Gå til innhold

Ikke gal - bare gravid !!!!!


fuji1365380447

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • fuji1365380447

    15

  • DarkPink

    3

  • jubalong70

    2

  • Jenta79

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest mirakel*2?

Ja er det ikke typisk.

Man kan liksom aldri slappe av. Når de første 12 ukene er over, så starter man å bekymre seg for om barnet er velskapt. Og når det nærmer seg fødselen, så bekymrer man seg for hvordan den vil gå.

Og så har man kommet gjennom hele svangerskapet og fødselen, og så sitter man der med et helt nytt menneske og mer bekymringer enn man trodde var mulig.

Likevel er det jo så utrolig herlig og verdt hver eneste bekymring!

jeg kan skrive under på alt det:) Bekymringene under graviditeten er ingenting iforhold til bekymringene når det er født. Når en velger å bli mor, velger en et bekymringsfullt liv.

Men det er verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

jeg kan skrive under på alt det:) Bekymringene under graviditeten er ingenting iforhold til bekymringene når det er født. Når en velger å bli mor, velger en et bekymringsfullt liv.

Men det er verdt det!

Uff, ja - jeg vet jo ikke hva jeg begir meg ut på her!

Kommer vel aldri til å sove en skikkelig natt igjen ;-)

Joda, det blir vel bedre når man blir vandt til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Hei!

Jeg tilhører ikke dette forumet, men jeg leste om deg i går, og må si at jeg ikke trodde dette.

Men så hyggelig det var da;)

Gratulerer så mye;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Uff, ja - jeg vet jo ikke hva jeg begir meg ut på her!

Kommer vel aldri til å sove en skikkelig natt igjen ;-)

Joda, det blir vel bedre når man blir vandt til det...

ja, du blir vant til bekymringene:)

Bare gled deg masse masse, for det er så utrolig mye positivt med barn! Tenk du skal få baby!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, gratulerer! For en _fantastisk_ følelse det må være... Jeg lå og tenkte sånn på deg i går kveld når jeg hadde lagt meg =)

Har du forsøkt lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Hei!

Jeg tilhører ikke dette forumet, men jeg leste om deg i går, og må si at jeg ikke trodde dette.

Men så hyggelig det var da;)

Gratulerer så mye;)

Alt jeg skrev her inne i går var preget av midlertidig galskap ;-)

Hvis jeg hadde lest slike innlegg, ville jeg trodd at vedkommende var komplett urealistisk osv..

He-he. Men jeg er veldig glad for at intuisjonen min var riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Åååå, gratulerer! For en _fantastisk_ følelse det må være... Jeg lå og tenkte sånn på deg i går kveld når jeg hadde lagt meg =)

Har du forsøkt lenge?

Så koselig med så mange tilbakemeldinger. Det er jo litt rart å tenke på at mange tenkte på meg i går kveld ;-)

Koselig det.

Ja, vi begynte å prøve i mars i år, så det vil si 9 mnd. I mellomtiden var jeg gravid i en kort periode, men aborterte i juli.

Så det er en etterlengtet graviditet kan du si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse:)

Kjempegøy at det det gikk bra for deg denne gangen! Hver gang jeg hører at noen har fått det til her inne øker håpet litt for at det snart er noen av oss andre sin tur. Krysser fingrene for det og for at det går bra med deg og barnet i de neste mnd:)

Stor klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med så mange tilbakemeldinger. Det er jo litt rart å tenke på at mange tenkte på meg i går kveld ;-)

Koselig det.

Ja, vi begynte å prøve i mars i år, så det vil si 9 mnd. I mellomtiden var jeg gravid i en kort periode, men aborterte i juli.

Så det er en etterlengtet graviditet kan du si!

Desto hyggeligere at du nå endelig lykkes.. det er første barnet også, forstod jeg? Jeg er _så: misunnelig. Tenk at det vokser en liten baby inni deg nå! Skal du feire? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fuji1365380447

Desto hyggeligere at du nå endelig lykkes.. det er første barnet også, forstod jeg? Jeg er _så: misunnelig. Tenk at det vokser en liten baby inni deg nå! Skal du feire? =)

Jeg er veldig glad, men samtidig så er jeg litt tilbakeholden ennå. Jeg vet jo av erfaring at det kan gå galt, så jeg tror jeg skal vente med å feire til det har gått 12 uker.

Da kan jeg føle meg sikrere.

Og ja, det er vår første. Gleder meg sånn til å holde en liten bylt som er bare min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Jeg er veldig glad, men samtidig så er jeg litt tilbakeholden ennå. Jeg vet jo av erfaring at det kan gå galt, så jeg tror jeg skal vente med å feire til det har gått 12 uker.

Da kan jeg føle meg sikrere.

Og ja, det er vår første. Gleder meg sånn til å holde en liten bylt som er bare min!

Jeg husker at jeg var innom babyverden.no (tror det er rett adresse) for å se utviklingen til fosteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad, men samtidig så er jeg litt tilbakeholden ennå. Jeg vet jo av erfaring at det kan gå galt, så jeg tror jeg skal vente med å feire til det har gått 12 uker.

Da kan jeg føle meg sikrere.

Og ja, det er vår første. Gleder meg sånn til å holde en liten bylt som er bare min!

Du kan jo ha det i bakhodet, men jeg synes nå du skal tillate deg å glede deg litt likevel. Og da må du hvertfall love meg at du feirer når det har gått 12 uker, istedenfor å begynne å bekymre deg for andre ting istedenfor...! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER tenk det er en liten spire i magen din. Ble misunnerlig der ja. Har selv IKM på julaften venter i spenning. Du må stikke innom her av og til så får vi høre hvordan det går med deg. Lykke til videre det kommer til å gå kjempe fint. KOS deg du!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvæfjordkaka:)

Gratulerer så mye!!! :-)

Og ja, du har helt rett- er kjempemisunnelig på deg!!

Men så glad på deres vegne...

Ha en kjempefin førjulstid og kos dere masse. Dette kommer til å gå kjempebra. :-)

Hva sier den stolte barnefaren da?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

GRATULERER tenk det er en liten spire i magen din. Ble misunnerlig der ja. Har selv IKM på julaften venter i spenning. Du må stikke innom her av og til så får vi høre hvordan det går med deg. Lykke til videre det kommer til å gå kjempe fint. KOS deg du!!!!!!

jeg har og IKM på julaften:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...