poke Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Noen som vet hvem/hvor jeg tar kontakt for å gå euro-dietten? Vet det er et slags Fedon opplegg, men vet ikke noe mer enn det.... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Du må til en lege som kan skrive ut produkter til deg. Du kan få en "light-versjon" på helsekosten, men skal du følge dietten skikkelig må du til lege. Og ja, det må være en "Fedon-lege". 0 Siter
poke Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Skrevet 13. desember 2005 Du må til en lege som kan skrive ut produkter til deg. Du kan få en "light-versjon" på helsekosten, men skal du følge dietten skikkelig må du til lege. Og ja, det må være en "Fedon-lege". Ok. Takk! Da skal jeg prøve og finne ut hvem som er det på disse kanter. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Ok. Takk! Da skal jeg prøve og finne ut hvem som er det på disse kanter. Vet ikke hvor du bor men det er ihvertfall noen i Oslo, Trondheim og BErgen. Sjekk på www.vektibalanse.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.