Gå til innhold

Da flytter jeg inn på gravid-forumet igjen.

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Jeg teste postitiv i dag, og er gravid igjen.

Jeg hadde en MA i juli, og har nå brukt fem måneder på å bli gravid igjen.

Jeg er veldig glad, men også veldig usikker og redd. Redd for at det skal gå galt igjen osv.

Så dere får nok høre en del fra meg her inne fremover, ja.

Fortsetter under...

fuji1365380447

GRATULERER!!!

Må innrømme at jeg har smuglest på Vil bli gravid-forumet, og tenkte på deg idag.

Takk for det - så koselig å vite at noen tenker på meg ;-)

Det er jo så deilig å fortelle alt her inne, for jeg må jo holde tett til venner osv en stund til ennå.

Men jeg tror nok at vi forteller det som en julepresang til foreldrene våre, ja,

Takk for det - så koselig å vite at noen tenker på meg ;-)

Det er jo så deilig å fortelle alt her inne, for jeg må jo holde tett til venner osv en stund til ennå.

Men jeg tror nok at vi forteller det som en julepresang til foreldrene våre, ja,

Det blir en flott julepresang de får i år da :o)

Kos deg fremover, så krysser vi alle her på Dol fingrene for dere, at denne gangen går det bra!

Annonse

Gratulerer!!!

Satser på at det går bra for deg denne gangen. Jeg kjenner igjen usikkerheten når en er gravid igjen etter en abort. Jeg hadde to vellykkede svangerskap før det tredje endte i tidlig SA. Når jeg så ble gravid igjen, var jeg kjempenervøs for at det skulle gå galt på nytt. Det gikk heldigvis fint :-)

fuji1365380447

Gratulerer!!!

Satser på at det går bra for deg denne gangen. Jeg kjenner igjen usikkerheten når en er gravid igjen etter en abort. Jeg hadde to vellykkede svangerskap før det tredje endte i tidlig SA. Når jeg så ble gravid igjen, var jeg kjempenervøs for at det skulle gå galt på nytt. Det gikk heldigvis fint :-)

Jeg kjenner nesten ikke igjen meg selv. Forrige gang var jeg bare lykkelig og rolig ved tanke på at jeg var gravid.

Nå er jeg urolig og stresset og går hele tiden og nesten forventer at jeg skal begynne å blø.

Tror jeg får be om å få tidlig ultralyd slik at jeg kan få roet meg litt...

Men det er jo godt å høre at flere har opplevd MA/SA, og at det har gått bra senere.

Annonse

Jeg kjenner nesten ikke igjen meg selv. Forrige gang var jeg bare lykkelig og rolig ved tanke på at jeg var gravid.

Nå er jeg urolig og stresset og går hele tiden og nesten forventer at jeg skal begynne å blø.

Tror jeg får be om å få tidlig ultralyd slik at jeg kan få roet meg litt...

Men det er jo godt å høre at flere har opplevd MA/SA, og at det har gått bra senere.

Jeg hørte en gang at de aller fleste som har født tre barn, også har opplevd å abortere.

Når jeg ble gravid igjen etter SA, fikk jeg plutselig en blødning. Våkna bare om morgenen og oppdaga endle blod i trusa, men blødde ingenting etter dette. Jeg ble selvsagt veldig bekymret og trodde jeg atter en gang hadde mista. Jeg fikk komme til legen med det samme for å måle HCG med to dagers mellomrom. Når jeg ba om å få komme på UL (var 6 uker på vei), ringte han sykehuset og jeg kunne bare kjøre innom der på vei hjem. Alt var bare bra med fosteret og jeg fikk til og med komme tilbake en uke senere for å sjekke på nytt! Grunnen var at de mente blodet stammet fra et tvillingfoster eller bare en blodansamling. De ville sjekke om dette "noe" de så ved siden av det friske fosteret forsvant av seg selv. En uke senere var alt iorden og nå løper hun rundt ved siden av her og roper "mammmaaaaa" ;-)

Dette går nok fint, men du kan jo bare ta telefonen til legen og si at du bekymrer deg pga aborten for noen mnd siden. Uansett er det ingen vits i UL før i 6.-7. uke. Først da kan man se hjertet slå!

Lykke til, det er ingen grunn til å tro at dette skal gå galt :-)

fuji1365380447

Åh, jeg får nesten tårer i øynene!! Så moro! Jeg har jo fulgt deg i lang tid på "Bli gravid"-forumet og fikk med meg at du mistet i sommer.

Fyr i vei med spørsmål og tanker!!! Velkommen tilbake!

Så koselig å høre at noen har fulgt med på prøvingen vår!

Jeg har jo bare vist at jeg er gravid i to dager, og allerede er jeg totalt paranoid.

Når jeg har murringer i magen, så er jeg bekymret for det - nå kan jeg nesten ikke kjenne noen murringer i det hele tatt, så nå er jeg litt bekymret for dèt...

Jeg sitter å kjenner på brystene mine hele tiden (sic), for jeg har angst for at de skal slutte å være ømme...

Uff, dette kommer til å bli slitsomt for både meg selv og de rundt meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...