Gå til innhold

Dally Parton - snart...


annegunn

Anbefalte innlegg

Jeg har også påstått at det er fler enn én, helt fra da hun ble så fort veldig kvalm.

Jeg husker to slike tidligere tilfeller herfra - en som skulle ha barn nr. fire og endte opp som fembarnsmor. Og en dansk jente som nesten ikke gadd teste etter prøverørsforsøk fordi hun hadde så lite symptomer. Litt senere ble hun totalt slått ut av kvalme fordi hun bar på to små jenter...

Godt å høre. Da er vi tre (du, lurulf og jeg) som kan dele på skylda om vi skulle ta feil - eller mest sannsynlig dele på æren når vi får vite at vi har rett ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • annegunn

    30

  • mariaflyfly

    13

  • laban

    5

  • DarkPink

    3

Mest aktive i denne tråden

Men mellom barna - gikk du tilbake til 75AA, eller fikk du større pupper?

Jeg hadde A før jeg ble gravid med førstemann. Etter at jeg var ferdig med ammingen av begge to, har jeg nå B. Det er jeg veldig fornøyd med :-)

Akkurat som meg det. Jeg brukte aldri BH før jeg ble gravid første gang... Var ingen vits i å kjøpe BH'er som nesten var mindre enn A-cup :-(

Når jeg begynte å lekke midtveis i første svangerskap var det ingen vei utenom. BH måtte kjøpes inn!

Det var med skrekkblanda fryd jeg fikk C-cup over natta to dager etter fødselen. De første dagene lakk jeg som ei sil, men det gikk seg heldigvis til....

Nå, etter tre ammeperioder har jeg B-cup og det er jeg i grunnen fornøyd med. Med større pupper ser jeg litt silikonisert ut ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet... tvillinger! ;-)

Er det ikke ultralyd snart?

*utålmodig*

Onsdag.

Men du tok feil med hensyn til kvalmen altså. I går var første dag helt uten kvalme, og det holdt ikke lenger enn til i dag morges...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 75AA til vanlig!

Amme BHene mine etter 1. fødsel var 85E. Det var helt vilt og veldig uvant kan jeg si deg!

Med 2. og 3. unge har jeg bare brukt 80C i ammebh.

Ammebh'ene mine sist gang var 80DD. Dvs de første - jeg trengte mindre etterhvert som vekta raste nedover - rene fettsugingen.

80DD var også det jeg brukte rett før fødselen - det lå et par gamle vrak etter den tida på loftet. De får jeg ikke på meg lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Jeg bruker vansligvis C og måtte opp i D allerede etter 2,5 mnd, og deretter bare vokste de... På det verste var jeg oppe G/H cup!

Men nå er de skrumpet inn igjen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du seigmanndamen - hvem sitt svangerskap er det egentlig?

Hele DOLs. Webbis har fortalt oss alt! En av hans nick er faren, hvis du ikke visste det fra før :-|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Jeg bruker vansligvis C og måtte opp i D allerede etter 2,5 mnd, og deretter bare vokste de... På det verste var jeg oppe G/H cup!

Men nå er de skrumpet inn igjen. ;-)

Trøsten er at det neppe er permanent, ja. Jeg har ikke spesielt lyst til å være sånn som jeg er nå særlig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Da får du dele skylda med meg hvis jeg (vi..) tar feil ;-)

Jeg tar min del av skylden, men også min del av æren om du (vi) får rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøsten er at det neppe er permanent, ja. Jeg har ikke spesielt lyst til å være sånn som jeg er nå særlig lenge.

Trivdes ikke med det jeg heller, men det kunne ikke venninnene mine fatte og begripe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Akkurat som meg det. Jeg brukte aldri BH før jeg ble gravid første gang... Var ingen vits i å kjøpe BH'er som nesten var mindre enn A-cup :-(

Når jeg begynte å lekke midtveis i første svangerskap var det ingen vei utenom. BH måtte kjøpes inn!

Det var med skrekkblanda fryd jeg fikk C-cup over natta to dager etter fødselen. De første dagene lakk jeg som ei sil, men det gikk seg heldigvis til....

Nå, etter tre ammeperioder har jeg B-cup og det er jeg i grunnen fornøyd med. Med større pupper ser jeg litt silikonisert ut ;-)

Jeg brukte heller ikke BH før første graviditet :-)

Som deg, så lakk jeg også mye melk de første dagene.

Jeg hadde mer enn nok melk, men måtte amme hyppig, ca 1,5 time mellom på dagtid.

Min teori er at kvinner med små pupper produserer like mye melk som andre, men har mindre lagringskapasitet. Gjaldt det for deg også?

Selv om jeg syntes at amme-puppene mine var formidabelt store, så så jeg jo at de var mindre enn hos mange andre ammende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte heller ikke BH før første graviditet :-)

Som deg, så lakk jeg også mye melk de første dagene.

Jeg hadde mer enn nok melk, men måtte amme hyppig, ca 1,5 time mellom på dagtid.

Min teori er at kvinner med små pupper produserer like mye melk som andre, men har mindre lagringskapasitet. Gjaldt det for deg også?

Selv om jeg syntes at amme-puppene mine var formidabelt store, så så jeg jo at de var mindre enn hos mange andre ammende.

Den teorien har jeg hørt før.

For meg holdt det med en pupp til hvert måltid, normalt sett, til jentungen var godt over halvåret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Den teorien har jeg hørt før.

For meg holdt det med en pupp til hvert måltid, normalt sett, til jentungen var godt over halvåret...

Jeg måtte frem med begge puppene hver gang, men jeg passet på å bytte på hvilken av dem hun fikk først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var C før Snorkfrøken, Mens jeg amma brukte jeg DD, og nå er jeg D.

Riktignok er cupene mindre når man er smal i tillegg, altså, men F!

Visste du at M&S ikke går lengre enn H? Det var en erfaring jeg ikke trodde jeg ville få :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...