Gå til innhold

Dally Parton - snart...


annegunn

Anbefalte innlegg

Riktignok er cupene mindre når man er smal i tillegg, altså, men F!

Visste du at M&S ikke går lengre enn H? Det var en erfaring jeg ikke trodde jeg ville få :(

Ikke lenger enn H? Det er da langt fra F til H! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • annegunn

    30

  • mariaflyfly

    13

  • laban

    5

  • DarkPink

    3

Mest aktive i denne tråden

Onsdag.

Men du tok feil med hensyn til kvalmen altså. I går var første dag helt uten kvalme, og det holdt ikke lenger enn til i dag morges...

Kanskje det er trillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte heller ikke BH før første graviditet :-)

Som deg, så lakk jeg også mye melk de første dagene.

Jeg hadde mer enn nok melk, men måtte amme hyppig, ca 1,5 time mellom på dagtid.

Min teori er at kvinner med små pupper produserer like mye melk som andre, men har mindre lagringskapasitet. Gjaldt det for deg også?

Selv om jeg syntes at amme-puppene mine var formidabelt store, så så jeg jo at de var mindre enn hos mange andre ammende.

Det høres ut som mine pupper det, ja ;-)

Godt mulig det er hold i teorien din!

Begge søstrene mine hadde i utgangspunktet mye større pupper enn meg (jeg skriver "hadde" for det ene søster'n har slanka seg masse og puppene "forsvant" i dragsuget ;-)). De lakk omtrent ikke, mens jeg har vært plaga av det omtrent i et år etter fødslene. Utdrvningsrefleksen har også til tider vært plagsomt stor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

F, G, H. To størrelser. Jeg har allerede gått opp tre - fra D...

Blæh...

Det betyr at det ikke er så mye mer å gå på. Sånn reint proposjonsmessig, mener jeg. :) *optimist*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Det høres ut som mine pupper det, ja ;-)

Godt mulig det er hold i teorien din!

Begge søstrene mine hadde i utgangspunktet mye større pupper enn meg (jeg skriver "hadde" for det ene søster'n har slanka seg masse og puppene "forsvant" i dragsuget ;-)). De lakk omtrent ikke, mens jeg har vært plaga av det omtrent i et år etter fødslene. Utdrvningsrefleksen har også til tider vært plagsomt stor..

Mine barn hadde stor glede av utdrivingsrefleksen min. De trengte ikke å suge, de bare lå og ventet med brystvorten i munnen til melka kom, så bare svelget de unna.

Flere av mine venninner lurte på hva babyene mine drev med når de lå der helt rolig. Så jeg måtte si som sant var:"De venter på melka".

Det negative var at begge nektet å ta flaske, for der måtte de jo suge... Da hjalp det lite at det var veldig lett for meg å få ut så mye melk jeg bare lystet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at det ikke er så mye mer å gå på. Sånn reint proposjonsmessig, mener jeg. :) *optimist*

Neinei, nå ble det feil. G er det største...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...