Gå til innhold

Jeg har ringt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, så flink! :)

Jeg skal til og med krysse fingra for at du ikke må rotfylle. For det er vondt.. Ikke det at jeg har gjort det selv, thank God, men jeg har hørt at det røsker i lommebok så vel som ansikt!

Men nå har du vært flink. Det skal du ha! :)

Rotfylling er ikke vondt, ikke når man får nok bedøvelse. ;o) Merket ikke noe til selve boringen, men det var temmelig slitsomt å sitte og gape i 1 1/2 time i strekk...

Og det reiv i lommeboka ja... *Grøss*

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

23

• tiliti

3

• ShitDiddelyDo

3

• jubalong70

2

Skrevet

Jeg skal til og med krysse fingra for at du ikke må rotfylle. For det er vondt.. Ikke det at jeg har gjort det selv, thank God, men jeg har hørt at det røsker i lommebok så vel som ansikt!

Rotfylling kan være vondt. Men behøver ikke å være det. Kommer an på om roten er betent eller ikke, og om tanna er død.

Ved betennelse virker ikke bedøvelsen optimalt, og hvis tanna er død, ja, da kjenner du ikke noe, da...

Det er verst for lommeboka.

Skrevet

Neida, den jenta der er tøffere enn toget.

Nåja, jeg har et tog under soffaen jeg da!

Skrevet

Spar meg for detaljene om rotfylling, takk! ;)

Skrevet

Mulig jeg rører.

Jeg tenkte bare å skremme flyfly litt.

Det var slemt av meg.

*gir sdd et oppdragende klaps i bakhue*

Skrevet

Jeg har fått innkalling til tannlegen i over 30 år, ellers hadde jeg nok ventet like lenge som deg med å ringe.

Jeg ventet over 10 år før jeg bestilte legetime tidligere i år...

Sånn "flaks" at jeg ser ut til å ha falt ut av kartoteket til tannlegen min. Han har glemt å innkalle meg på 5 år.

Skrevet

Jeg har også ringt! Og avbestilt.

Lykke til :)

Grunnen til at jeg ringte i går, var at jeg kjente en liten murring i en jeksel. Det er borte i dag. Kanskje jeg bare skal avbestille alikavel...? ;)

Skrevet

Så flink du er!! Dette var jaggu tøft gjort av deg. Tannlegeskrekk skal man ikke kimse av.

Fortell tannlegen at du føler litt på det, så tenker jeg han er snill. Hvis ikke så biter du han bare i fingern og hilser fra Åsemor som sa det var greit.

Det går helt sikkert bra! :D

Takk Åsemor! :)

Skrevet

Du har vært innmari flink. Jeg skjønner deg godt, jeg liker ikke tannlegen heller. Tenk,¨nå drar du dit om ei uke og så er du snart ferdig. Etterpå trenger du ikke ha dårlig samvittighet lenger :o)

Takk for oppmuntring Dorthe! :)

Skrevet

Rotfylling kan være vondt. Men behøver ikke å være det. Kommer an på om roten er betent eller ikke, og om tanna er død.

Ved betennelse virker ikke bedøvelsen optimalt, og hvis tanna er død, ja, da kjenner du ikke noe, da...

Det er verst for lommeboka.

Vennligst spar meg for detaljene! :(

Skrevet

Rotfylling er ikke vondt, ikke når man får nok bedøvelse. ;o) Merket ikke noe til selve boringen, men det var temmelig slitsomt å sitte og gape i 1 1/2 time i strekk...

Og det reiv i lommeboka ja... *Grøss*

For å være helt ærlig: Jeg driter i hva det koster, bare jeg slipper billlig unna mht hva som må ordnes opp i inni der... ;)

Skrevet

Føler med deg!!!

For snart 5 år siden fikk jeg tannverk. Da hadde jeg ikke vært hos tannlegen på 12 år!!! (Det er helt sant!)

Jeg sa i fra til tannlegen når jeg kom at jeg var livredd. Han var kjempekoselig og fortalte hele tiden hva han gjorde. Jeg hadde 1 tann som måtte rotfylles og 1 lite hull i tillegg. Etter rotfyllinga ble jeg kurert for tannlegeskrekken min!

Det går kjempebra!

Så det er en rotfylling som skal til for å kurere det hele...? Hmmm...

Skrevet

Grunnen til at jeg ringte i går, var at jeg kjente en liten murring i en jeksel. Det er borte i dag. Kanskje jeg bare skal avbestille alikavel...? ;)

Hvis du ikke tror du har hull så bestill time til tannpleier da vel. De oppdager evt hull, men borrer dem ikke :-)

Skrevet

Just the same!

Har noia også. Redd tannleger, leger og alt som kan stikke med skarpt.

Sikkert ingen trøst, men jeg skulle så absolutt vært hos tannlegen selv. Det begynner å bli noen år siden, og visdomstannen min, verker innimellom. Men ikke nok til at jeg ringer.... foreløpig.

Men, en dag.......

Tøfft gjort.

Takk! :)

Gjest tanntrollemor
Skrevet

Ikke avbestill !!

Det kan bli skikkelig dyrt for deg, tar du ikke murringen med en gang kan du ende med rotfylling, mange tusenlapper som du må ut med.

Kom deg til tannlegen ! Og når du drar derifra så sier du at du vil ha innkalling en gang i året.

Skrevet

Det er mange som er i samme sko som deg, tannlegeskrekk er utbredt!

Ser det ille ut der inne?

Har ikke sett etter ;) Hehe!*nervøs latter*

Skrevet

Hvis du ikke tror du har hull så bestill time til tannpleier da vel. De oppdager evt hull, men borrer dem ikke :-)

Nei, for faen, jeg gidder da ikke dra dit mer enn nødvendig! ;)

Skrevet

Ikke avbestill !!

Det kan bli skikkelig dyrt for deg, tar du ikke murringen med en gang kan du ende med rotfylling, mange tusenlapper som du må ut med.

Kom deg til tannlegen ! Og når du drar derifra så sier du at du vil ha innkalling en gang i året.

Jaddah masa... ;)

Skrevet

Neida, den jenta der er tøffere enn toget.

Ikke når det kommer til tannleger... :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...