Gå til innhold

Jeg har ringt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, for faen, jeg gidder da ikke dra dit mer enn nødvendig! ;)

I know. Men etter å ha gjort deg ferdig hos tannlegen denne gangen er det greit å gå til tannpleier en gang i året for snill oppfølging og forsbygging ;-)

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

23

• tiliti

3

• ShitDiddelyDo

3

• jubalong70

2

Skrevet

Nei, for faen, jeg gidder da ikke dra dit mer enn nødvendig! ;)

"forsbygging" ja, det er tingen :-P

ForEbygging! :-)

Skrevet

Kjempeflink er du!

Jeg har nettopp vært til tannlegen selv og det var altfor mange år siden sist. Si fra at du er pissredd så blir det bra. Jeg bare snakket med ham og kunne velge om jeg ville sitte i stolen eller ikke, men han var så sympatisk at jeg til og med tok bilder.

Jeg fikk to sobril som jeg skal ta før jeg skal dit neste gang, så da blir jeg sikkert i fin form ;) Jeg skal dit til mandagen.

Sobril? Jeg prøvde Valium en gang jeg skule fjerne en visdomstann. Poppa to stk på venterommet, satt der en stund og fulgte med på alt som gikk rundt for meg. Og da jeg sjangla inn i stolen, nekta jeg å åpne munnen, hadde jo ikke kontroll på noenting, jo! Skikkelig snørrungeoppførsel, med andre ord. ;)

Lykke til på mandag! :)

Skrevet

I know. Men etter å ha gjort deg ferdig hos tannlegen denne gangen er det greit å gå til tannpleier en gang i året for snill oppfølging og forsbygging ;-)

Ikke dumt. Takk for tipset. :)

Gjest tanntrollemor
Skrevet

Jaddah masa... ;)

Ja det gjør du ! ;)

Når du oppdaterer oss om hvordan det gikk hos tannlegen, så vil jeg IKKE høre at du "glemte" å be om årlig innkalling alstå !

Da ringer jeg tannlegen din å sier ifra !

Skrevet

Ja det gjør du ! ;)

Når du oppdaterer oss om hvordan det gikk hos tannlegen, så vil jeg IKKE høre at du "glemte" å be om årlig innkalling alstå !

Da ringer jeg tannlegen din å sier ifra !

*knegg*

Skrevet

Sobril? Jeg prøvde Valium en gang jeg skule fjerne en visdomstann. Poppa to stk på venterommet, satt der en stund og fulgte med på alt som gikk rundt for meg. Og da jeg sjangla inn i stolen, nekta jeg å åpne munnen, hadde jo ikke kontroll på noenting, jo! Skikkelig snørrungeoppførsel, med andre ord. ;)

Lykke til på mandag! :)

Det er visst det samme som Valium (vival) eller et synonympreparat. Det blir spennende å se om jeg reagerer på samme måte som deg, det kan jo bli artig ;)

Skrevet

Så det er en rotfylling som skal til for å kurere det hele...? Hmmm...

He, he - det høres kanskje litt merkelig ut. Men jeg tror det har mer med noen nydelige brune øyne som kikket på meg over munnmaska...

Greit med en ung, kjekk tannlege som vet hvordan man behandler damer med tannlegeskrekk!

Skrevet

I helga har visdomstanna mi verket. Det begynte etter at jeg spiste en hard kakemann på fredag.

Nå murrer det bare, men da jeg kjente borti den i dag, kunne det kjennes som om den er løs, allerede. Det knakk iallfall noe alvorlig da jeg "dyttet" borti den.

Hjelp, nå må jeg også ringe!!

Skrevet

I helga har visdomstanna mi verket. Det begynte etter at jeg spiste en hard kakemann på fredag.

Nå murrer det bare, men da jeg kjente borti den i dag, kunne det kjennes som om den er løs, allerede. Det knakk iallfall noe alvorlig da jeg "dyttet" borti den.

vidomstenner er det veldig lett å få karies og hull i siden det ikke er så lett å få pusset de skikkelig.. Og som oftest trekker man de. Så at det knaser litt er ikke så farlig , enten må du rotfylles men mest sannsynlig trekkes

Skrevet

vidomstenner er det veldig lett å få karies og hull i siden det ikke er så lett å få pusset de skikkelig.. Og som oftest trekker man de. Så at det knaser litt er ikke så farlig , enten må du rotfylles men mest sannsynlig trekkes

Jeg har trukket de andre, men jeg har en meget velkjent "tannlegeskrekk". Derfor har jeg ventet på at det skal bli vondt nok, før jeg går. Nå har jeg ikke noe valg engang. Jeg kommer til å insistere på å trekke den. Den har plaget meg lenge nok, nå. Rotfylling. No way*

Skrevet

*gir printa et spark i ræva i retning telefonen*

;)

Skrevet

*gir printa et spark i ræva i retning telefonen*

;)

Jeg har ringt, men ingen har tid nå før jul. Jeg får ringe vakten, om det skulle bli veldig akutt i jula.

Lykke til med deg også*

Skrevet

Slapp av... Dette går da helt fint. Vi snakker tross alt om ei tann... eller to ;-). Det er ikke et menneske som skal ut av deg denne gangen (sånn for å sette det i perspektiv ;-) he he...

Skrevet

Slapp av... Dette går da helt fint. Vi snakker tross alt om ei tann... eller to ;-). Det er ikke et menneske som skal ut av deg denne gangen (sånn for å sette det i perspektiv ;-) he he...

:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...