Gå til innhold

Press inne i hodet

Anbefalte innlegg

Hei! 2 spørsmål her!

En gang iblandt så merker jeg et press inne i hodet på 2 forskjellige steder.

Hvis denne O'en er hodet mitt sett ovenifra så presser det øverst til høyre, over tinningen/øyebryn.

OG nederst til venstre, litt bak og over øret på siden av hodet.

Det pleier ikke skje sammtidig. Og går over etter et par timer.

Men det føles ut som det er inne i hodet.

Jeg har ikke hatt så mye hodepine før, litt vannskelig og forklare.

Men dette gjør ubehagelig vondt når det kommer. Skjer mest når jeg sitter eller ligger stille.

Hva kan det være ?

Andre ganger om nettene hvis jeg ligger og leser i en possisjon lenge så føles det ut som den delen av hodet som jeg ikke hviler på føles tom på en måte.

Når jeg bytter possisjon sø føles det ut som den fylles igjen?

Er det mye blod i hodet? Når jeg ligger stille i en possisjon lenge, blir det dårlig sirkulasjon oppi der eller no?

Trodde ikke vi kunne føle noe inne i hodet jeg, altså.. av fysiske ting.

Noen ide?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210293-press-inne-i-hodet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

To ting til..

Dette har ikke skjedd på et par månder nå men:

Sjelden gang så har jeg STORE problemer med og fokusere på ting. Jeg klarte ikke og se min egen hånd f.eks.. jeg kunne se på den en stund, også bare forsvant den.

Sammen med svimmelhet.

2-3 ganger i livet har jeg også hat problemer med og snakke, første gangen det skjedde så våknet jeg opp og kunne nesten ikke bevege meg på et par timer, og selv om jeg tenkte klart, så klarte jeg ikke formulere ord som ga noen mening.

(siste her har skjedd senere sammen med synsforstyllelsen jeg prøvde og beskrive over)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210293-press-inne-i-hodet/#findComment-1528269
Del på andre sider

To ting til..

Dette har ikke skjedd på et par månder nå men:

Sjelden gang så har jeg STORE problemer med og fokusere på ting. Jeg klarte ikke og se min egen hånd f.eks.. jeg kunne se på den en stund, også bare forsvant den.

Sammen med svimmelhet.

2-3 ganger i livet har jeg også hat problemer med og snakke, første gangen det skjedde så våknet jeg opp og kunne nesten ikke bevege meg på et par timer, og selv om jeg tenkte klart, så klarte jeg ikke formulere ord som ga noen mening.

(siste her har skjedd senere sammen med synsforstyllelsen jeg prøvde og beskrive over)

ENDA EN TING!! sorry..

Jeg blir også svimmel av sterke blinkende lys på tv/data.

Kan jeg ha epelepsi eller no sånt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210293-press-inne-i-hodet/#findComment-1528286
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...