Gjest Må le littl Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Jeg leste dette innlegget inne på webmasterforum: "slett Re: 20 tegnpå at byturen bør nærme seg slutten... Stygt svar til fast bruker. - slett2" Stygt svar til fast bruker? Jaha! Da tenkte jeg "stygt svar til vennen din kansje?" 0 Siter
Gjest slett2 Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Nei, men svaret VAR veldig stygt. Hvem er du; venn av trollet? 0 Siter
Gjest Må le litt! Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Nei, men svaret VAR veldig stygt. Hvem er du; venn av trollet? Nei da, hvem er trollet forresten? Jeg har hverken sett trollet eller svaret som var stygt, eller innlegget for den saks skyld! Det jeg reagerte på og syntes var litt komisk var denne endingen "stygt svar til FAST BRUKER" Hvorfor slang du på "fast bruker" til slutt? 0 Siter
Gjest Må le litt! Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Link? Denne på Webm.forum(en av de øverste): slett - slett2 (2005.12.09 17:09) 0 Siter
Gjest Nunji Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Nei da, hvem er trollet forresten? Jeg har hverken sett trollet eller svaret som var stygt, eller innlegget for den saks skyld! Det jeg reagerte på og syntes var litt komisk var denne endingen "stygt svar til FAST BRUKER" Hvorfor slang du på "fast bruker" til slutt? Enig. Er det verre at en såkalt fast bruker får krasse svar, enn at en mindre kjent bruker får det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.