Aryane Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Det er så vond lukt av minsten sine goretex støvletter. Kjøpte de for snart to månder siden, og han har ikke brukt dem så mye, men nå stinker de ut hele gangen, sånn myrlukt eller hva jeg skal si. De er 100% vanntett, og så vidt jeg vet har han aldri vært våt oppi de. Hvordan kan jeg få bort lukten? Gode tips please.... 0 Siter
Excelsion Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Hiv de i fryseren, enhver mor vet vel det.. Og jeg er mann, og kan ikke få unger engang fordi jeg homo, og selv JEG vet det! 0 Siter
Aryane Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Skrevet 14. desember 2005 Hiv de i fryseren, enhver mor vet vel det.. Og jeg er mann, og kan ikke få unger engang fordi jeg homo, og selv JEG vet det! Takk for tipset da, men det har jeg aldri hørt! Men skal prøve... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 De selger en spray på skobutikkene som er til god hjelp. 0 Siter
Gjest ibro Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Takk for tipset da, men det har jeg aldri hørt! Men skal prøve... Det er bakterier som skaper vond lukt, og dypfrysing dreper bakterier, ergo... Frysing er det beste som finnes for å fjerne svettelukt i ikke-vaskbare-sko. 0 Siter
Gjest venninnen Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Hiv de i fryseren, enhver mor vet vel det.. Og jeg er mann, og kan ikke få unger engang fordi jeg homo, og selv JEG vet det! he he morsomt svar Men at du ikke kan få barn fordi om du er homo, er jo ikke helt sant da. Jeg kjenner mange homsepappaer, jeg! 0 Siter
Aryane Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Skrevet 15. desember 2005 De selger en spray på skobutikkene som er til god hjelp. Jeg har den sprayen, men syns ikke den hjelper noe særlig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.