Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Hva med meg? Jeg kan ikke legge adressen min her, men....:)?

Skrevet

Hva med meg? Jeg kan ikke legge adressen min her, men....:)?

I tilfelle carma tilgodeser oss - så kan hun sende til meg, og så videresender jeg til deg.

Carma - OK?

hare1365380455
Skrevet

I tilfelle carma tilgodeser oss - så kan hun sende til meg, og så videresender jeg til deg.

Carma - OK?

Var det ok?

Skrevet

Var det ok?

Har ikke fått tid til å lese mailen enda. (Det er litt varmt rundt øra her i dag ...)

hare1365380455
Skrevet

Ja, det var ok ;-)

Takk, jeg har skrevet en hilsen. Men mail kom i retur....:)

Skrevet

Takk, jeg har skrevet en hilsen. Men mail kom i retur....:)

Hva stod det i returmailen? Kan du videresende den til meg (carma alfakrøll timekillers.net ) så kan jeg finne ut feilen?

Skrevet

Meg da? Søte snille carma ...? :)

Jeg er ikke sikker på om jeg har adressen din... har én, men vet ikke om du bruker den enda? (Det er noen år siden vi vekslet noen e-post ;-p )

Skrevet

Jeg er ikke sikker på om jeg har adressen din... har én, men vet ikke om du bruker den enda? (Det er noen år siden vi vekslet noen e-post ;-p )

du kan sende til: [email protected] :)

hare1365380455
Skrevet

Hva stod det i returmailen? Kan du videresende den til meg (carma alfakrøll timekillers.net ) så kan jeg finne ut feilen?

Jeg har slettet den, men sjekk mailen. :)

Skrevet

Jeg har slettet den, men sjekk mailen. :)

Takk :-)

Men da kom meldinga frem, altså - jeg bare visste jo ikke at det var deg ;-)

hare1365380455
Skrevet

Takk :-)

Men da kom meldinga frem, altså - jeg bare visste jo ikke at det var deg ;-)

Ok! Men jeg sendte altså en mail som kom i retur (jeg kunne sende en mail fra bloggen).

Skrevet

Ok! Men jeg sendte altså en mail som kom i retur (jeg kunne sende en mail fra bloggen).

Aah.. fra kontaktskjemaet! Den funker fint her hos meg, men skal sjekke det opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...