Gå til innhold

Sex uten prevensjon og "hensikt"


Gjest Mrs. Muscle

Anbefalte innlegg

Kommer tidlig, men kommer ikke for fort:-)

Og ikveld er det min tur. *S* *S*

Du er vel ganske så opplagt nå etter trening, så nå kan jeg bare se fram mot kvelden og natta. Det blir nok en høydare, som alltid når du leverer, hehe. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    42

  • mrxx

    21

  • Gyda

    10

  • Prozak

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf

Og ikveld er det min tur. *S* *S*

Du er vel ganske så opplagt nå etter trening, så nå kan jeg bare se fram mot kvelden og natta. Det blir nok en høydare, som alltid når du leverer, hehe. ;-)

Bare gled deg, amber :-)

Han leverte i natt også :-D

*Salig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikveld er det min tur. *S* *S*

Du er vel ganske så opplagt nå etter trening, så nå kan jeg bare se fram mot kvelden og natta. Det blir nok en høydare, som alltid når du leverer, hehe. ;-)

Yepp, jeg er nytrent og nydusjet, så du kan bare glede deg:-)

Treningen gikk over all forventning, selv om det var litt vondt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp, jeg er nytrent og nydusjet, så du kan bare glede deg:-)

Treningen gikk over all forventning, selv om det var litt vondt:-)

Og jeg er bare sååå fornøyd nå. *S*

Du innfridde som alltid, går nesten rundt i svime idag etter nattens, hva skal vi si, påkjenninger ;-)

Ingen tvil om at du har kommet deg etter skaden, hehe.

MP kan bare glede seg til hennes tur ikveld. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er bare sååå fornøyd nå. *S*

Du innfridde som alltid, går nesten rundt i svime idag etter nattens, hva skal vi si, påkjenninger ;-)

Ingen tvil om at du har kommet deg etter skaden, hehe.

MP kan bare glede seg til hennes tur ikveld. *s*

Hehe,..........men MP har blitt borte igjen, vet ikke hvor hun er. Det er helt tyst fra henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,..........men MP har blitt borte igjen, vet ikke hvor hun er. Det er helt tyst fra henne.

*vifter med hendene*

Joda jeg er her jeg!! Er det min tur ikveld altså? Det ville gjort seg godt etter en hektisk dag som dette :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

*vifter med hendene*

Joda jeg er her jeg!! Er det min tur ikveld altså? Det ville gjort seg godt etter en hektisk dag som dette :))

Jada, det er din tur.

Øvrigheta har satt opp julelister. Jeg hadde mrxx mandag, amber i går og nå er han din :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det er din tur.

Øvrigheta har satt opp julelister. Jeg hadde mrxx mandag, amber i går og nå er han din :-)

*smiler veldig bredt*

Da har jeg en herlig natt i vente :)

Det er godt dere holder orden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

*smiler veldig bredt*

Da har jeg en herlig natt i vente :)

Det er godt dere holder orden ;)

"Da har jeg en herlig natt i vente :)"

Det har du! Mrxx er i toppform igjen etter en skadeperiode, så du dukket opp helt i rute :-)

Både amber og jeg fikk full uttelling, så det får nok du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*vifter med hendene*

Joda jeg er her jeg!! Er det min tur ikveld altså? Det ville gjort seg godt etter en hektisk dag som dette :))

Der er du:-) Nå var det like før du gikk glipp av noe her. Har ikke sett deg på lenge, bortsett fra en liten visitt inne på meldinger.

Men godt du er tilbake og at du er klar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Der er du:-) Nå var det like før du gikk glipp av noe her. Har ikke sett deg på lenge, bortsett fra en liten visitt inne på meldinger.

Men godt du er tilbake og at du er klar:-)

Det er flere som er klare her :-D

Det er godt vi bare er tre som har orgasmeabbonnement, nå har jeg kommet meg etter forrige runde og er klar for en ny :-D

Som en avveksling kan vi ta en tur i skogen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere som er klare her :-D

Det er godt vi bare er tre som har orgasmeabbonnement, nå har jeg kommet meg etter forrige runde og er klar for en ny :-D

Som en avveksling kan vi ta en tur i skogen...

*phuu*.....dette er tøft for en gammel gris, hehe....men ok....jeg er ikke kjent for å gi meg så jeg stiller selvsagt opp og gir alt:-)

En tur i skogen er ikke dumt, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

*phuu*.....dette er tøft for en gammel gris, hehe....men ok....jeg er ikke kjent for å gi meg så jeg stiller selvsagt opp og gir alt:-)

En tur i skogen er ikke dumt, hehe

Det er godt at du holder koken!

Det blir litt vemodig den dagen Øvrigheta må begynne å legge inn hvilepauser for deg på listene.

Men enn så lenge er du sprekere enn oss tre til sammen :-)

*Gjør meg klar til skogstur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt at du holder koken!

Det blir litt vemodig den dagen Øvrigheta må begynne å legge inn hvilepauser for deg på listene.

Men enn så lenge er du sprekere enn oss tre til sammen :-)

*Gjør meg klar til skogstur*

Ingen fare jeg holder koken ennå. Vi får krysse fingrene for at den dagen dere må legge inn hvilepause aldri kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Ingen fare jeg holder koken ennå. Vi får krysse fingrene for at den dagen dere må legge inn hvilepause aldri kommer.

*Krysser fingrene*

Det er nok ingen fare for at den dagen kommer, jeg regner med at de to andre bondpikene hjelper til med fingerkryssing de også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Krysser fingrene*

Det er nok ingen fare for at den dagen kommer, jeg regner med at de to andre bondpikene hjelper til med fingerkryssing de også :-)

Klart, krysser fingrene jeg også. :-)

Men mer enn fingrene vil jeg ikke krysse. Kan ikke risikere å gå glipp av noe ;-P

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Klart, krysser fingrene jeg også. :-)

Men mer enn fingrene vil jeg ikke krysse. Kan ikke risikere å gå glipp av noe ;-P

hehe

"Men mer enn fingrene vil jeg ikke krysse. Kan ikke risikere å gå glipp av noe ;-P "

LOL

Det tenkte jeg også, men lot være å skrive det her på dol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men mer enn fingrene vil jeg ikke krysse. Kan ikke risikere å gå glipp av noe ;-P "

LOL

Det tenkte jeg også, men lot være å skrive det her på dol!

hehehe lurulf.

;-P

Jeg skrev det også jeg, gal som jeg er ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...