Gå til innhold

Sex uten prevensjon og "hensikt"


Gjest Mrs. Muscle

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg visste jeg kunne stole på deg. Vi skal nok fått rutinene og galskapen på plass vi også.

Til slutt ender det vel med at agurkene visner ...

"Til slutt ender det vel med at agurkene visner ... "

Det er en viss fare for at agurkene blir farlig nedprioritert, jeg ser det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    42

  • mrxx

    21

  • Gyda

    10

  • Prozak

    5

Mest aktive i denne tråden

"Kirketjeneren tar det nok på sin kappe å "ta seg av" nødne, neiende akurkåker-nonner :-)"

Så bra! Da slipper nonne2 (Gyda) og nonne5 (Hare) å føle seg forbigått! Det var en sporty kirketjener å stille opp for nødne nonner det!

"Så bra! Da slipper nonne2 (Gyda) og nonne5 (Hare) å føle seg forbigått! Det var en sporty kirketjener å stille opp for nødne nonner det!"

Så veldig forbigått har jeg nok ikke følt meg akkurat. Agurk er godt det - men det er helt klart at kirketjeneren topper en agurk eller femten.

Hare må nesten få snakke for seg selv - men har nok sine behov ... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

"Så bra! Da slipper nonne2 (Gyda) og nonne5 (Hare) å føle seg forbigått! Det var en sporty kirketjener å stille opp for nødne nonner det!"

Så veldig forbigått har jeg nok ikke følt meg akkurat. Agurk er godt det - men det er helt klart at kirketjeneren topper en agurk eller femten.

Hare må nesten få snakke for seg selv - men har nok sine behov ... :-)

"Hare må nesten få snakke for seg selv - men har nok sine behov ... :-)"

Du har rett, det blir vel litt feil å love bort Hare til kirketjeneren uten å spørre om hennes samtykke først.

Jeg ble nok litt for overivrig i å sørge for rettferdighet...

Som den ene halvparten av Øvrigheta har jeg så mye rutine i å fordele godene at det gikk litt utover dere...

Jeg skal trekke meg pent tilbake og la dere beholde kontrollen selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er prektigheten selv (not), hehe.

*S*

Prektige - men farlige også.

Det er da ikke uten grunn vi har gunnere! Vi forsvarer klosteret og dets beboere.

Trø oss ikkje for nære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubban, jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg er glad for å ikke tilhøre nonnegjengen eller ikke....

Hehe, du sier noe, men du vet heller ikke hva du går glipp av:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne nonnen vet at du er skadet, men ser fram til fullt utbytte når du er i toppform igjen. ;-)

Og vi gleder oss stort, vi nonner. ;-)

Formen er bra nå, så jeg er stort sett fit for fight:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har altså helt frivillig trøkket ut to (eller er det én) sneip(er)? *Rister på hodet*

:-)

"............................................."

Det er bare en ja, og veldig frivillig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, er det kun nonner her på dette nettstedet?

kanskje de som ikke er nonner ikke tør å si noe i frykt for å bli kastet ut av klosteret?

(Har aldri hatt prevensjonsfri sex jeg heller altså.)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hare må nesten få snakke for seg selv - men har nok sine behov ... :-)"

Du har rett, det blir vel litt feil å love bort Hare til kirketjeneren uten å spørre om hennes samtykke først.

Jeg ble nok litt for overivrig i å sørge for rettferdighet...

Som den ene halvparten av Øvrigheta har jeg så mye rutine i å fordele godene at det gikk litt utover dere...

Jeg skal trekke meg pent tilbake og la dere beholde kontrollen selv!

Hehe. Takk for tilliten.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg neier (i agurkåkeren) alle tre dagene.

Det er et helsikes arbeid å holde den åkeren i orden ... Jeg har nesten aldri fri fra den.

Hehe.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

kanskje de som ikke er nonner ikke tør å si noe i frykt for å bli kastet ut av klosteret?

(Har aldri hatt prevensjonsfri sex jeg heller altså.)

:)

Men det ble et veldig trivelig kloster kommentaren til Mrs. Muscle satte i gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det ble et veldig trivelig kloster kommentaren til Mrs. Muscle satte i gang :-)

for all del.

Jeg vil mye heller bo i kloster enn å leve med von Trapp-familien i alle fall!!!

*grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.....

Nå blir vel lurulf mer enn fornøyd idag, men jeg er veldig klar over at det er min tur imorgen.

Og har ikke tenkt å vente lenger enn nødvendig, hehe. Døgnet mitt skal utnyttes til fulle. *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Nå blir vel lurulf mer enn fornøyd idag, men jeg er veldig klar over at det er min tur imorgen.

Og har ikke tenkt å vente lenger enn nødvendig, hehe. Døgnet mitt skal utnyttes til fulle. *S*

Ja, jeg satser på at mrxx kommer tidlig i dag :-)

Han må pent bli hele natten også, siden det blir tre netter til neste gang.

Så jeg håper jeg ikke sliter han helt ut for deg, amber!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...