Gå til innhold

Sex uten prevensjon og "hensikt"


Gjest Mrs. Muscle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    42

  • mrxx

    21

  • Gyda

    10

  • Prozak

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf

Bra vi er så flinke til å dele på godene.

Så alle blir fornøyde. :-D

Ja, det er vel på tide med nye lister i badstua nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

De prektige Bondpikene i kloster!

haha det hadde jeg ikke trodd skulle komme ut ;-P

*ROFL*

Dette var heftige avsløringer før neste bondfilm, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel på tide med nye lister i badstua nå?

Ja. Julelister! De er litt mer spesielle enn de vanlige badstuelistene vi lager. *s*

Vi får ta turen til badstua igjen og lage julelista. Badstua er heldigvis her i webmasterklosteret, så det er ikke lange biten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Ja. Julelister! De er litt mer spesielle enn de vanlige badstuelistene vi lager. *s*

Vi får ta turen til badstua igjen og lage julelista. Badstua er heldigvis her i webmasterklosteret, så det er ikke lange biten ;)

Men badstua er varm og passe liten, så vi får det koselig her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men badstua er varm og passe liten, så vi får det koselig her :-)

Den er jo spesialbygget for Øvrigheta og mrxx, så den er helt passe ja. :-)

Vi starter med å gå etter Julelista fra imorgen av, da får vi et par ukers glede av spesiallista. *s*

M.A. ser jeg har egen avtale med presten og kirketjeneren, så vi unngår høylytt krangling. Kan ikke krangle og være prektige samtidig ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Den er jo spesialbygget for Øvrigheta og mrxx, så den er helt passe ja. :-)

Vi starter med å gå etter Julelista fra imorgen av, da får vi et par ukers glede av spesiallista. *s*

M.A. ser jeg har egen avtale med presten og kirketjeneren, så vi unngår høylytt krangling. Kan ikke krangle og være prektige samtidig ;-P

"M.A. ser jeg har egen avtale med presten og kirketjeneren, så vi unngår høylytt krangling. Kan ikke krangle og være prektige samtidig ;-P "

Ingen krangling her nei!

M.Angelica får utarbeide sine egne lister, så det ikke blir krangel mellom presten og kirketjeneren heller.

Vi får bistå henne om hun trenger noen tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"M.A. ser jeg har egen avtale med presten og kirketjeneren, så vi unngår høylytt krangling. Kan ikke krangle og være prektige samtidig ;-P "

Ingen krangling her nei!

M.Angelica får utarbeide sine egne lister, så det ikke blir krangel mellom presten og kirketjeneren heller.

Vi får bistå henne om hun trenger noen tips...

"Vi får bistå henne om hun trenger noen tips... "

Ja, for dette er et felt vi er svært dyktige på. Hun kan få solide tips fra oss som har vært en stund i bransjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

"M.A. ser jeg har egen avtale med presten og kirketjeneren, så vi unngår høylytt krangling. Kan ikke krangle og være prektige samtidig ;-P "

Ingen krangling her nei!

M.Angelica får utarbeide sine egne lister, så det ikke blir krangel mellom presten og kirketjeneren heller.

Vi får bistå henne om hun trenger noen tips...

"M.Angelica får utarbeide sine egne lister, så det ikke blir krangel mellom presten og kirketjeneren heller."

Jeg bare kjører på med begge samtidig, jeg. Er ikke så nøye på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Den er jo spesialbygget for Øvrigheta og mrxx, så den er helt passe ja. :-)

Vi starter med å gå etter Julelista fra imorgen av, da får vi et par ukers glede av spesiallista. *s*

M.A. ser jeg har egen avtale med presten og kirketjeneren, så vi unngår høylytt krangling. Kan ikke krangle og være prektige samtidig ;-P

"M.A. ser jeg har egen avtale med presten og kirketjeneren, så vi unngår høylytt krangling. Kan ikke krangle og være prektige samtidig ;-P"

Jepp! Jeg vet ikke helt om de vet om den avtalen, men shit la gå.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

"M.Angelica får utarbeide sine egne lister, så det ikke blir krangel mellom presten og kirketjeneren heller."

Jeg bare kjører på med begge samtidig, jeg. Er ikke så nøye på det :P

*LOL*

Da slipper du unna hele køproblematikken, hehe!

Dessverre vil ikke vår kloster-Bond stille på trekant :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*LOL*

Da slipper du unna hele køproblematikken, hehe!

Dessverre vil ikke vår kloster-Bond stille på trekant :-(

"Dessverre vil ikke vår kloster-Bond stille på trekant :-( "

Stemmer det, men så gir han valuta så det holder til den som står for tur også da. Så da er vi uansett fornøyde. *S* *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"M.A. ser jeg har egen avtale med presten og kirketjeneren, så vi unngår høylytt krangling. Kan ikke krangle og være prektige samtidig ;-P"

Jepp! Jeg vet ikke helt om de vet om den avtalen, men shit la gå.. :P

Så lenge avtalen er så bra som du har skissert i tråden her, så tviler jeg ikke på at både presten og kirketjeneren er mer enn villige til å være med på den avtalen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

"Dessverre vil ikke vår kloster-Bond stille på trekant :-( "

Stemmer det, men så gir han valuta så det holder til den som står for tur også da. Så da er vi uansett fornøyde. *S* *S*

"Stemmer det, men så gir han valuta så det holder til den som står for tur også da. Så da er vi uansett fornøyde. *S* *S*"

Det er vi! :-D

Og så erfarne som Øvrigheta er på å skrive lister og fordele godene, så er dette en vinn-vinn situasjon!

Mrxx leverer alltid...

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...