Prozak Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Slutt å lyg! Du er jo medlem av Nonne-gjengen til og med ;p Nonnegjengen i webmaster-klosteret :-) (Jeg er kirketjener der) "............................................." 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Nonnegjengen i webmaster-klosteret :-) (Jeg er kirketjener der) "............................................." Korrekt! Benytter anledningen til å takke for den givende Gudstjenste som ble holdt i dag! Halleluja.. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Korrekt! Benytter anledningen til å takke for den givende Gudstjenste som ble holdt i dag! Halleluja.. Ja? Du likte falsett-harmoniene som kom fra bak alteret også? Det var meg *stolt* :-) "..............................................." 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Ja? Du likte falsett-harmoniene som kom fra bak alteret også? Det var meg *stolt* :-) "..............................................." *Tørker tårene fra øyekroken* Jeg har ikke ord... 0 Siter
amber sun Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Slutt å lyg! Du er jo medlem av Nonne-gjengen til og med ;p ok da. Prøvde bare å skjule det, hehe. ;-P Så er jeg nonne da. *s* 0 Siter
amber sun Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Nonnegjengen i webmaster-klosteret :-) (Jeg er kirketjener der) "............................................." Webmasterklosteret hadde helt riktig en skikkelig oppbyggende seanse idag. Siden kirketjeneren påpekte dette her nå, så jeg får heller krype til korset og tilstå at jeg nok er nonne ja. *LOL* ;-P 0 Siter
amber sun Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 "Nonne er jeg langtfra." *LOL* Men du verden så flott på nonnebilder! Nonnebildet er kjempeflott! Vi er jo alle avbildet i skikkelig ydmyk stil der ;-P 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 ok da. Prøvde bare å skjule det, hehe. ;-P Så er jeg nonne da. *s* Der ja... SMIL! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Nonnebildet er kjempeflott! Vi er jo alle avbildet i skikkelig ydmyk stil der ;-P Jeg har nr 3 fra venstre.. Sånn i tillfelle der har glemt det 0 Siter
amber sun Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Der ja... SMIL! *andektig nonnesmil* ;-P 0 Siter
amber sun Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Jeg har nr 3 fra venstre.. Sånn i tillfelle der har glemt det Jeg er nr.1 fra venstre. Gyda er nr.2. :-) hehehe 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Jeg er nr.1 fra venstre. Gyda er nr.2. :-) hehehe Lurulf er da nr 4..? =) 0 Siter
Prozak Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Webmasterklosteret hadde helt riktig en skikkelig oppbyggende seanse idag. Siden kirketjeneren påpekte dette her nå, så jeg får heller krype til korset og tilstå at jeg nok er nonne ja. *LOL* ;-P "så jeg får heller krype til korset og tilstå at jeg nok er nonne ja" Bra. Det fører ikke til noe bra å fornekte sin sanne natur vet du :-) ".........................................." 0 Siter
amber sun Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Lurulf er da nr 4..? =) Ja, lurulf er vel nr. fire ja. :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Ja, lurulf er vel nr. fire ja. :-) Og hare nr 5.. da er vi samlet 0 Siter
amber sun Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 "så jeg får heller krype til korset og tilstå at jeg nok er nonne ja" Bra. Det fører ikke til noe bra å fornekte sin sanne natur vet du :-) ".........................................." Nei, det er nok riktig det. Jeg er jo svært from av natur, og tenker bare fromme tanker. Det ser man også på nonnebildet. En from natur utstråles jo og kan ikke fornektes. ;-P *s* 0 Siter
amber sun Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Og hare nr 5.. da er vi samlet 1. Amber 2. Gyda 3. M.Angelica 4. Lurulf 5. Hare En riktig så from gjeng nonner som har sitt tilholdssted i webmasterklosteret. Med Prozak som kirketjener. ;-P 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 1. Amber 2. Gyda 3. M.Angelica 4. Lurulf 5. Hare En riktig så from gjeng nonner som har sitt tilholdssted i webmasterklosteret. Med Prozak som kirketjener. ;-P Me like 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 1. Amber 2. Gyda 3. M.Angelica 4. Lurulf 5. Hare En riktig så from gjeng nonner som har sitt tilholdssted i webmasterklosteret. Med Prozak som kirketjener. ;-P ...og SDD er presten? 0 Siter
amber sun Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 ...og SDD er presten? Jepp, SDD er presten. Helt klart. Han er like prektig som oss andre ;-P Har du sett at jeg har fått forstørret nonnebildet jeg også, så den fromme framtoningen min synes enda tydeligere? *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.