Gå til innhold

Stålter-mosen knuser ikke

Anbefalte innlegg

Det gikk lang tid før jeg skjønte dette:

"Det er bedre med stålter-moser, de knuser ikke."

Neivelnei, de bare moser.

Det minner meg om pils-pissen de fant i en utgraving. Bindestrekene går bers-erk, mens identi-fiseringen av lik er vanskelig. Og serti-fisering av skip tar VERITAS seg av.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210845-st%C3%A5lter-mosen-knuser-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*LOL*!!

Da jeg skummet denne siden for en times tid siden, trodde jeg at det dreide seg om molter ...

Det sier litt om lesingen min, naturligvis, men også at jula nærmer seg med stormskritt!

(Vi har ikke kjøpt molter til moltekremen ennå, tenkte jeg, og skrev det straks opp på lista. Helt sant!)

Annonse

Gjest engle-leger eller gen-engler?

Jeg gikk i lang tid og lurte på hva Bryns-engle-gene var - som jeg hadde sett en annomse med i en avis. Jeg leste det ikke så nøye og trodde det var snakk om Bryns-engler, men hva var disse genene da? Gen for å bli engel på Bryn?

Inntil jeg en dag skjønte at de hadde delt ordet feil, og at det var snakk om et ganske alminnelig legesenter på stedet Brynseng. Nemlig Brynseng-legene.

Huh? Jeg leste det umiddelbart som tur-klar, iallfall:)

Jeg så på ordet turklar med undring en lang stund.

Noen venner fra vetlandet hadde kjøpt seg en "rundballepakker" Da lurte jeg fært, og skrev at den kunne holde seg langt unna mine:

http://www.fk.no/article/view/2227/1/212

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...