Gjest sadi Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hei. 27-årig jente med søvn, spise og konsentrasjonsproblemer. Har prøvd aurorix og fontex uten hjelp - går nå i kognetiv terapi hos en psykiater. Behandler nekter å gi meg tbl som imovane og valium pga av at jeg er såpass ung og faren for avhengighet, og det at det ikke vil være jeg som mestrer, men tbl fortjeneste. Jeg er imidlertid uenig i dette, spesielt nå i julehøytiden, hvor alt tårner seg opp.... Så til spm - behandler har skrevet ut truxal, og som en nødløsning vurderer jeg å prøve det. Dog, jeg bruker fast zantac 300mg og p-piller og leste i felleskatalogen at dette ikke var bra... 1. Kan jeg bruke truxal? 2. Anbefaler du truxal for nevnte problemer? (trodde dette var ein gammel medisin, med mange bivirkninger...) 3. Gir den vektøkning? Veldig glad for svar:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/211037-nhd-trenger-en-leges-kunnskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.