Gjest Jeg undertegner ikke Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg sliter med å fylle tomheten jeg føler. Men samtidig er jeg sliten og nedpsyka. Føler meg som en taper og jeg er helt på bunnen nå. Selvhatet vokser og jeg vil pine meg selv. Jeg jobber fulltid og jeg har ingen å lene meg til. Behandleren er på på ferie til over jul. Jeg har bare familien, men mora mi plager meg og faren og broren min kan jeg ikke snakke med. Nære venner har jeg ikke. Jeg er nedslitt og utpsyka av mora mi, men jeg er desperat fordi jeg føler meg LOST og ALENE i verden. DET gir meg ANGST fordi jeg er ALENE. Jeg klarer ikke være meg selv på jobben. Jeg går rundt i et vakuum. Det er som et lyn går fra hodebunnen og nedover i hodet mitt. Uvirkelighetsfølelsen følger meg hver dag. Traumene jeg har gått gjennom hele livet med å vokse opp med min mor, forholdet jeg hadde, alt følger meg på en surrealistisk måte og minner meg på at jeg har msitet meg selv, livet mitt. Gummistrikken sliter snart, i begge ender. Jeg sliter snart. Jeg føler meg som et lite spedbarn som ikke får trøst og varme, som blir overlatt til seg selv en vinternatt i en kald stengrøft. Et spedbarn som sårt gråter men får tidvis slag og nærhet uten grunn. Over 30 års TRAUME. NÅR tar det slutt?? JEG KLARER IKKE MER!!!! HJELP MEG. HVA KAN JEG GJØRE AKKURAT NÅ; I DAG FOR Å GJØRE DET BEDRE? være så snill alle tips mottas fra noen som forstår. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/211097-synger-p%C3%A5-siste-versnoen-tips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bry Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Forstår veldig godt hvordan du har det,og at du er lei og sliten,vet hvordan det er også. Det er ikke lett å se hva man kan gjøre i eget tilfelle,men jeg tror jeg vet hva du trenger. En trygg god plass hvor du kan hvile ut og slappe av,bare tenke på deg selv uten mas,stress og forventninger fra andre. Det må vel finnes en sånn plass der du bor,eller i nærheten? Har du psykolog kan du jo spørr om det...et hvilested. Eller kanskje legen din vet om noe.... Er ikke lett når du har det sånn,jeg sto i dusjen her en morgen og dirret både innvendig og utvendig,trodde virkelig jeg skulle knekke sammen da,måtte holde meg fast for ikke å dette. Men heldigvis det kom seg,har jo disse vivalene som holder ting i sjakk,det er jo og en løsning,selv om det ikke er den mest konstruktive. Kan hjelpe deg gjennom julen iallefall.Uansett lykke til!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/211097-synger-p%C3%A5-siste-versnoen-tips/#findComment-1537936 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferri Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg kan bare foreslå dopet mitt for og få deg ut av sompen nå. Musikk,film,spill eller bøker. Klarer du og leve deg inn fantasi verden så kan det hjelpe. Det er hverfall det eneste som hjelper for meg når jeg faller som en stein i et dypt tjern. Men dette er ingen langvarig løsning dessverre... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/211097-synger-p%C3%A5-siste-versnoen-tips/#findComment-1538049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bry Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg kan bare foreslå dopet mitt for og få deg ut av sompen nå. Musikk,film,spill eller bøker. Klarer du og leve deg inn fantasi verden så kan det hjelpe. Det er hverfall det eneste som hjelper for meg når jeg faller som en stein i et dypt tjern. Men dette er ingen langvarig løsning dessverre... Kjenner meg veldig igjen i dette Ferri,godt det ikke bare er meg..... Det er ikke lett å "komme ut av det"når man er"inni det" Men vi er iallefall klar over det selv,det må jo være en posetiv ting. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/211097-synger-p%C3%A5-siste-versnoen-tips/#findComment-1538309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.