Sjø Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg går til sykepleier i kommunen en gang i uka og jeg har en ganske lang liste med ting jeg ønsker å få hjelp til i terapien. Så jeg lurer litt på hvor jeg egentlig bør begynne for å lykkes? Da jeg begynte i terapi sa jeg at vi kunne begynne med å forbedre selvtillit fordi jeg tenkte at hvis jeg bare får litt bedre selvtillit kanskje det ville bli lettere for meg å finne venner og kjæreste fordi de relasjonene er det jeg savner mest å ha i livet mitt. Men er det rett tenkt? Burde jeg kanskje heller ha startet med å pushe meg selv til å få nye relasjoner? Det jeg ønsker hjelp til er: Komme mer i kontakt med følelsene mine, klare å uttrykke de bedre Få bedre innsikt i hvorfor jeg tenker, føler og handler som jeg gjør Bli sikrere på meg selv og hvem jeg er Klare å få og opprettholde relasjoner (er redd for å bli avvist og såret noe som gjør det vanskelig) Få bedre selvtillit og selvbilde Bli mindre psykisk og fysisk sliten Være mer her og nå Finne “meningen med livet”, føler jeg mangler noe som driver meg fremover og trenger oppleve livet som mer meningsfullt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.