Gå til innhold

når kjennes livmoren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer!!!

Jeg begynte å kjenne magen rundt uke 13. Den syntes godt for andre når jeg var i uke 17.

Nå skal det sies at jeg i alle 3 svangerskap har hatt gedigne mager. Ser ut som om jeg er fødeklar når jeg er i 6 mnd. Og når det nærmer seg slutten (har aldri gått lenger enn til 37+3) ser jeg ut som om jeg skal ha minst tvillinger!!!

Hilsen jubalong70 som fikk nr. 3 i oktober.

Gratulerer!!!

Jeg begynte å kjenne magen rundt uke 13. Den syntes godt for andre når jeg var i uke 17.

Nå skal det sies at jeg i alle 3 svangerskap har hatt gedigne mager. Ser ut som om jeg er fødeklar når jeg er i 6 mnd. Og når det nærmer seg slutten (har aldri gått lenger enn til 37+3) ser jeg ut som om jeg skal ha minst tvillinger!!!

Hilsen jubalong70 som fikk nr. 3 i oktober.

Det var godt å høre at det ikke bare er meg! Jeg får hele tiden høre at jeg er så stor. Fikk terminen fremskyndet med nesten en uke og det hjalp litt. Er 20+2 i dag etter ny termin.

Det var godt å høre at det ikke bare er meg! Jeg får hele tiden høre at jeg er så stor. Fikk terminen fremskyndet med nesten en uke og det hjalp litt. Er 20+2 i dag etter ny termin.

Så flott at du fikk terminen fremskyndet da! Det er jo mye morsommere enn om den blir flyttet tilbake!

Ja, det er ikke bare bare å være gravid. ALLE har en mening om magen din. Enten er den for stor eller så er den for liten. Den er en "guttemage" eller "jentemage".

Jeg synes det er koselig å bare ha en gravid mage jeg, samme hvordan den ser ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...