Gå til innhold

Noen ganger føles livet veldig urettferdig

Anbefalte innlegg

Vi er i vår 9. pp nå og jeg er selvsagt rimelig lei. Prøver å tenke positivt, men det skjer stadig ting som får tårer til å presse frem likevel. Fikk nettopp vite at min bror og kona venter barn i juli 06. Er selvsagt glad på deres vegne, men har bare lyst til å grine på mine egne vegne...

Fikk også vite her om dagen at en god venn og kona er gravide, hadde samme reaksjon da. Hvorfor må JEG stå bakerst i køen hele tiden?!? Det florerer av store mager og barnevogner på jobben, i butikken, på toget og overalt. Trur jeg snart blir gæærn.

Sånn, godt å få det ut. Veldig glad for at dette forumet finnes.

God jul til alle prøvere!!!

Fortsetter under...

Gjest -lonelyP

Har vel strengt tatt ikke så mye på dette forumet å gjøre, helst folk som prøver ordentlig her da, men...

Neste gang du er nedfor så kan du jo sende en liten tanke til alle oss som også gjerne vil prøve, men som ikke har en mann å prøve med. Årene flyr fra meg her.

Føler absolutt med deg og prøver ikke å sette opp en "konkurranse" på hvem som har det værst, men det er alltid folk som er i en annen situasjon som tross alt synes du er litt heldig.

Vet akkurat hvordan du har det. Da vi hadde prøvd å lage barn i 2 år, ringer svigerinna mi og sier hun skal ha barn. Selvsagt ble jeg glad på hennes vegne, men samtidig føltes det så utrolig urettferdig. Mannen hennes jobbet borte da, og var hjemme bare 1 helg - og smækk der var hun gravid...

Og, som du sier, over alt finnes store mager, barnevogner, babyer og lykkelige mennesker.

Men en dag blir det din tur også - helt sant!!!

Jeg er nå mor til 3 små, og det etter å ha slitt i 3 år med å få til førstemann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...