Gå til innhold

Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Gjest Lidende i smerte

Underlivet mitt gir meg en rekke plager for tiden. Først: Jeg har hatt sopplignende symptomer i snart tre uker, og har gjennomgått tre kurer så langt. Jeg har en blodfylt hevelse på de innerste leppene, akkurat i åpningen. Det klør og svir intenst til tider, og canesten har hatt liten virkning. Hva kan det være hvis det ikke er sopp?

Så: Jeg har fått en bitteliten hemmorid, og jeg har tatt scheriproct stikkpiller og salve. Men nå klør det som besatt der bak, og jeg har aldri opplevd det så sårt med hemmoridene etter fødsel. Kan det ha en annen årsak?

Til slutt: Jeg har fått en blemme på de ytre kjønnsleppene. Er det mulig å få en kjønnssykdom nesten ti år etter at man har hatt ubeskyttet sex? Min mann har aldri hatt noen andre enn meg, så han kan ikke ha gitt meg noe.

Alt dette tilsammen er svært smertefullt, og siden jeg bor på et bittelite sted med kun en lege kvier jeg meg for å gå til ham. Setter stor pris på svar fra dere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211683-hva-kan-det-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kan etter egen erfaring være Lichen Sklerosis.....ta det opp med legen med ÉN gang!!!

Du kan kontakte hudklinikken i Oslo dersom det er i nærheten av deg. Der har de ei lege som går innunder trygdekassa og hun er superbra!!

Jeg gikk ubehandlet i nærmere 8 år, fordi ynekologene jeg sprang ned dørene hos ikkevisste hva dette var.... og enden på visa har vært bl. a tap av klitoris.....den er totalt inngrodd :(

Men det er håp om du kommer deg til behandling i tide!! Så gå raskt til lege, ikke slå deg til ro med difuse soppdiagnoser.....

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...